rozwiń ›
Nowy Lexus RZ 300e na rynku. Tak Japończycy zmieniają zasady
Lexus RZ 300e od modelu RZ 450e różni się mniejszą mocą, przednim napędem i niższą masą. Większy jest za to zasięg na jednym ładowaniu. Cena zmienia zasady, ponieważ znacznie obniża próg wejścia do świata aut EV japońskiej marki. Oto szczegóły…
RZ 300e z długością ponad 4,8 m ląduje między krótszym o 14,5 cm NX i dłuższym o 8,5 cm RX. Także linia dachu RZ biegnie niżej. Za to rozstawem osi (2850 mm) przerasta oba modele. Pod względem stylistycznym serwuje nam niespotykane dotąd w autach Lexusa proporcje. Stoi na szeroko rozstawionych 20-calowych kołach, jakby w każdej chwili był gotów wbić się w zakręt.
Lexus RZ 300e to stylowy SUV większy niż Lexus NX z hybrydą
Charakterystyczny grill w kształcie klepsydry w RZ został trójwymiarową powierzchnią naszpikowaną czujnikami. Szlachetny wizerunek auta podkreślają smaczki w stylu high-tech. Dobrą robotę robi choćby szeroka listwa LED łącząca tylne światła. Z kolei przedzielony tylny spojler nie tylko wysmukla dach, ale też poprawia stabilność auta w trakcie jazdy.
Lexus RZ 300e
/
Lexus
/
MACIEJ LUBCZYNSKI
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS