rozwiń ›
Nowy Lexus UX 300h z hybrydą 5. generacji wjeżdża na rynek
Lexus UX gra w lidze miejskich crossoverów klasy premium. To jeden z najpopularniejszych modeli japońskiej marki w Europie. Nad Wisłą idzie mu na tyle dobrze, że zalicza się do pierwszej trójki aut segmentu C-SUV Premium. Co w kategorii zdominowanej przez niemieckich producentów można uznać za sukces.
ZOBACZ kanał Dziennik.pl na WhatsAppie
Dobra passa nie może jednak trwać wiecznie, stąd zupełnie nowy napęd hybrydowy oraz rozbudowane wyposażenie. UX dostał szczepionkę z eliksiru młodości, a Lexus z okazji debiutu nowego UX 300h tnie ceny w Polsce. Efekty?
Lexus UX 300h to lepsze wyciszenie, cyfrowe zegary
Nowy UX 300h różni się o starszego modelu istotnymi modyfikacjami. Poprzednio wypełnienie grilla było szare, teraz lśni czernią. W podwójnym malowaniu czarny dach schodzi do połowy słupka C. Nowością jest też miedziany lakier Sonic Copper. Lepiej wyciszono tylne nadkola, podwozie i komorę silnika, grubsza jest też warstwa tłumiąca poszycie dachu. Stąd w kabinie jest zdecydowanie ciszej i bez wibracji. Pod względem komfortu akustycznego to zupełnie nowa jakość – jadąc z prędkością 140 km/h nie trzeba podnosić głosu w trakcie rozmowy.
Nowy Lexus UX 300h
/
Tomasz Sewastianowicz
We wnętrzu UX 300h debiutują cyfrowe zegary o przekątnej 12,3 cala – ich układ zmienia się w zależności od wybranego trybu jazdy. 8-calowy wyświetlacz stacji multimedialnej także jest nowy. Nowa kamera systemu Driver Monitor sprawdza czy kierowca jest skupiony na jeździe. Elektryczny przełącznik skrzyni biegów znany z modeli NX i RX zastąpił mechaniczny lewarek. Panel sterowania szybami zyskał eleganckie wykończenie. Wreszcie z poziomu aplikacji na smartfona można ustawić np. temperaturę, rozmrażanie szyb, ogrzewanie foteli i kierownicy. Nowością jest tapicerka w kolorze Ammonite Sand oraz pakiet wnętrza bez skóry nat … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS