Kymco DT X360 to maksiskuter o długości 2165 mm, szerokości 780 mm i wysokości 1290 mm. Pod znajdującym się na wysokości 800 mm siedziskiem posiada on spory bagażnik, który bez problemu zmieści dwa kaski. Skuter ten waży 194 kg, a za jego napęd odpowiada silnik o pojemności 320,6 cm3, który generuje maksymalną moc 28,8 KM przy 7250 obr./min i maksymalny moment obrotowy równy 30 Nm przy 5750 obr./min.
Jak widać, Kymco DT X360 to przede wszystkim typowy duży skuter. Wszystkie najważniejsze cechy tego segmentu się zgadzają. Jednak tajwańska firma postanowiła stworzyć coś bardziej nietypowego i charakter tego skutera można poznać już po wyglądzie. Choć mamy tu do czynienia z kształtem i proporcjami typowymi dla skuterów tej wielkości, to zadbano o detale nawiązujące do motocykli typu dual sport. Wystarczy spojrzeć na przedni błotnik, który co prawda jest krótszy i szerszy niż w motocyklach, ale posiada kształt znany z maszyn wyprawowych.
Jednak oczywiście stylistyka Kymco DT X360 to tylko dodatek podkreślający możliwości tego skutera. Ma on kilka cech, dzięki którym lepiej sprawdzi się w dalszych wyprawach i to niekoniecznie po asfaltowych drogach. Skuter DT X360 zapewnia wyprostowaną pozycję siedzącą, która dzięki dość wysoko znajdującej się kanapie zapewnia lepszą widoczność. Szersza kierownica natomiast ma ułatwić kierowanie na nierównej nawierzchni. Podczas jazdy po luźnej nawierzchni wspierać będą lekkie felgi obute w opony o nieco offroadowym bieżniku, a także kontrola trakcji pomagająca przekazać moc na nawierzchnię.
Kymco DT X360 ma być skuterem z wyższej półki, zostało więc wyposażone w więcej nowoczesnych rozwiązań. Jednoślad ten uruchamiany jest za pomocą systemu bezkluczykowego, wśród zegarów znalazł się kolorowy wyświetlacz, a telefon można naładować dzięki pokładowemu gniazdu USB. Model ten ma być ciekawą propozycją dla osób, które chcą maksiskuterem nie tylko jeździć po mieście, ale też wybierać się na wycieczki poza nie. Jak duża jest taka nisza rynkowa? Przekonamy się po popularności modelu DT X360.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS