Jeep Wrangler 4xe powiększa rodzinę amerykańskiej marki w Polsce. Po mniejszych Renegade 4xe i Compass 4xe to już trzeci model ładowany z gniazdka. I z tego trio najbardziej spektakularny. Pod względem stylistycznym to dobry znajomy ale po wizycie w sklepie elektrycznym. Stąd na karoserii czarno-niebieski emblemat 4xe oznaczający napęd hybrydowy typu plug-in, a pod klapką na lewym tylnym błotniku port ładowania akumulatora. Do tego niebieskie haki plus błękit podkreślający logo marki i nazwę samochodu. Jednak to co najważniejsze jest pod eko-złoceniami…
Jeep Wrangler 4xe
/
Jeep
Jeep Wrangler 4xe – silnik i napęd
W konstrukcji zespołu napędowego inżynierowie zastosowali silnik elektryczny 145 KM z turbobenzynowym 2.0 wspieranym przez zintegrowany silnik elektryczny 61 KM, który może pełnić rolę generatora. Napęd na cztery koła przenosi 8-biegowy automat. W efekcie układ hybrydowy dostarcza aż 380 KM i 637 Nm. To najpotężniejszy Wrangler na rynku. I najszybszy – ta terenówka w kształcie małej stodoły od 0 do 100 km/h przyspiesza w 6,4 sekundy! A to już rewir Golfa GTI, bo kultowy hot hatch VW z benzynowym 2.0 TSI/245 KM “setkę” załatwia w 6,3 s… Przy tym wielki moment obrotowy zawstydzi silnik Diesla. Jeep podkreśla również, że napęd elektryczny wydatnie podnosi sprawność Wranglera PHEV podczas jazdy terenowej.
Jeep Wrangler 4xe
/
Jeep
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS