Już od 7 lat Biedronka przygotowuje akcje promocyjno-lojalnościowe skierowane do najmłodszych. Klienci w zamian za zebrane naklejki mogą odbierać pluszowe maskotki. Teraz spółka Jeronimo Martins Polska, która jest operatorem sklepów Biedronka, zgłosiła do rejestracji w Urzędzie Patentowym znak towarowy słowny “Gang Mocniaków”.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zaczęło się od “Gangu Świeżaków”
Pierwsza kampanią, którą stworzyła Biedronka był “Gang Świeżaków”. Jej bohaterami były pluszowe maskotki w kształcie warzyw i owoców. Celem akcji była edukacja konsumentów w zakresie zdrowego żywienia. Kampania podbiła serca kosumentów w 2018 r.
Na bazie koncepcji Świeżaków powstały podobne akcje, jak np. “Gang Słodziaków” i “Gang Słodziaków i Magiczny Portal” w 2019, “Gang Fajniaków” w 2020, “Gang Swojaków” w 2021 i “Gang Bystrzaków” w 2022.
Biedronka rozdała już miliony pluszaków i książek
Akcje lojalnościowe są ważnym punktem oferty Biedronki. W ramach dotychczas organizowanych kampanii rozdano ponad 40 milionów maskotek i ponad 6 milionów książek.
Warto przypomnieć, że podczas ostatnich tego typu akcji w sklepach Biedronka klienci zgłaszali problemy z dostępnością pluszaków. Zabawki pojawiały się na aukcjach w popularnych platformach sprzedażowych.
Czy “Gang Mocniaków” okaże się kolejnym hitem sieci? Sieć narazie nie ujawnia szczegółów akcji. Wiadomo jedynie, że znów będziemy mieli do czynienia z maskotkami, grami, także w sieci i kartami lojalnościowymi.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS