A A+ A++

Nowy szef tego pionu zajmie się strategią komunikacji marketingowej oraz współpracą z partnerami firmy. Rozbudowa struktury działu marketingu to odpowiedź na intensywny rozwój firmy, która planuje ekspansję zagraniczną.

Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind

Jacek Dziura objął stanowisko wraz z początkiem września bieżącego roku. Jako szef działu marketingu będzie odpowiedzialny za kreowanie i wdrożenie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych. Do jego zadań będzie należeć także wzmocnienie wizerunku marki na rynkach międzynarodowych.

Cieszymy się, że dołącza do nas doświadczony manager, który zna nowe technologie i rozumie branżę, w której działamy. Jacek ma doświadczenie w pracy z organizacjami, które rosną szybko, a ich potrzeby marketingowe równie szybko się zmieniają. Wyjście z marką Future Mind poza Polskę wymaga testowania wielu pomysłów oraz bieżącego ich analizowania. Na co dzień dużą wagę przywiązujemy do danych i również, zespół marketingu kierowany przez Jacka będzie pracował w ten sposób mówi Tomasz Woźniak, CEO Future Mind.

Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i doradca biznesowy z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty w Polsce i za granicą dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A. czy Booking.com.

Nowy szef działu marketingu w Future Mind jest wykładowcą akademickim oraz prelegentem, który podczas zeszłorocznego Executive Summit otrzymał tytuł Dyrektora Marketingu Roku 2021 w kategorii „Master of content marketing”.

Dziura to także Członek Komitetu Eksperckiego Sektorowej Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej oraz twórca takich projektów jak „Magazyn Digital”, program „Zapytaj o SEO” i podcast „Zrozumieć e-commerce”.

Jest absolwentem Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Posiada także międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL, który potwierdza jego kwalifikacje pozwalające na prowadzenie działań operacyjnych w digital marketingu.

O Future Mind

Future Mind

to istniejąca od 2008 roku firma doradczo-technologiczna. Tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży. Zespół FM to ponad 150 osób, programistów, analityków, projektantów UX, specjalistów z doświadczeniem korporacyjnym oraz startupowym. Dzięki unikatowemu, holistycznemu podejściu wspiera klientów w podejmowaniu strategicznych decyzji w obszarze digital oraz w budowie i utrzymywaniu produktów cyfrowych. Future Mind współpracuje z wyspecjalizowanymi partnerami technologicznymi z całego świata w ramach innowacyjnych usług doradczo – technologicznych działu Solutions. Zaprojektowane przez ekspertów FM rozwiązania były wielokrotnie nagradzane podczas konkursów branżowych, a dynamiczny wzrost firmy wyróżniony przez takie magazyny jak Forbes i Financial Times.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułONZ: Polska uchyliła się od głosu ws. rezolucji promującej aborcję
Następny artykułMural z wizerunkiem Włodzimierza Lubańskiego powstaje w Gliwicach