W swojej obecnej roli odpowiada za prowadzenie jednego z departamentów w pionie Komunikacji i Marketingu GK PGE. Jego zadania obejmują bieżące wsparcie kluczowych linii biznesowych, takich jak energia ciepła (PGE Energia Ciepła), sprzedaż (PGE Obrót), dystrybucja (PGE Dystrybucja), odnawialne źródła energii (PGE Baltica i PGE Energia Odnawialna) oraz energia kolejowa (PGE Energia Kolejowa). Bieszyński wraz ze swoim zespołem wykorzystuje pełen marketing mix (ATL, BTL, digital, social media, PR, PA, eventy, sponsoring), aby zapewnić odpowiednie pozycjonowanie produktów i usług grupy. Wyzwania, przed którymi stoi, obejmują zaprogramowanie strategii marcom wspierającej proces dekarbonizacji oraz wprowadzanie nisko- lub zeroemisyjnych źródeł energii i ciepła. Istotnym elementem jego działań jest również dbanie o klientocentryzm, zważywszy na społeczność liczącą około 5,5 miliona klientów, oraz budowanie relacji z marką na bazie nowoczesnych technologii, co ma kluczowe znaczenie na coraz bardziej konkurencyjnym rynku energii.
Bieszyński od wielu lat jest związany z branżą eventową. Od 2014 do 2019 roku zarządza agencją Walk Events, realizując projekty m.in. dla PKN Orlen i Red Bull. Wcześniej zdobywa doświadczenie w agencji eventowej Live, gdzie odpowiada za organizację takich wydarzeń jak Verva Street Racing (2010-2012), Top Gear Live 2013, Orlen Warsaw Marathon 2013, Gala Ernst & Young Przedsiębiorca Roku (2010-2011), Monster Jam (2009, 2011), Orange Euro Mapping 3D 2012 czy FH-DCE Super Rally 2013. W czasie pandemii COVID-19 aktywnie angażuje się w obronę interesów branży eventowej, pełniąc funkcję koordynatora Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS