Revuelto wygląda bardziej kompaktowo niż Aventador, chociaż rozstaw osi jest urósł o 80 mm. Przednie i tylne zwisy są mniejsze, ale pozostał tradycyjny dramatyzm: kanciaste kształty dominują, ozdobione tradycyjnymi elementami w kształcie litery Y, silnik niczym u ekshibicjonisty wystawiony jest na widok publiczny, a rury wydechowe wyglądają tak, że nawet przy wyłączonym silniku mogły by zionąć ogniem.
Lamborghini Revuelto
Revuelto ma 12 cylindrów i moc 1015 KM
Włosi połączyli 12-cyl. wolnossący silnik z trzema silnikami elektrycznymi i dwusprzęgłową skrzynią biegów, tworząc zelektryfikowany napęd HPEV, który ma 1015 KM. Sercem tej hybrydy jest całkowicie nowo opracowany silnik V12 o pojemności 6,5 l. 12-cylindrowy silnik, nazwany L545, waży 218 kg, czyli o 17 kg mniej niż jego poprzednik i rozwija moc 825 KM przy 9250 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 725 Nm przy 6750 obr./min. Ponieważ zgodnie z unijnym prawem Lamborghini, jako producent małych serii, od 2030 roku musi spełniać normę Euro 7. Revuelto ma masę własną 1772 kg, rozpędza się od zera do 100 km/h w 2,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ponad 350 km/h.
Czytaj więcej
Lamborghini Revuelto
Nadwozie typu monocoque wykonane jest w całości z multitechnologicznego włókna węglowego, posiada przednią konstrukcję z kutych kompozytów i specjalnego materiału wykonanego z krótkich włókien węglowych nasączonych żywicą. Technologia ta została opatentowana i wykorzystana przez Lamborghini już w 2008 roku. Revuelto jest też pierwszym supersportowym samochodem wyposażonym w konstrukcję przednią wykonaną w 100 pr … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS