Credit Agricole zaprasza elblążan do nowo wyremontowanej placówki banku przy ul. Hetmańskiej 1. To wyjątkowa przestrzeń, która sprzyja rozmowom o finansach. Zobacz zdjęcia.
W nowoczesnym modelu placówek Credit Agricole – a taką jest właśnie placówka przy ul. Hetmańskiej 1, przestrzeń aranżowana jest według nowego wystroju opracowanego na podstawie opinii klientów i pracowników. Kluczowym elementem są wygodne kanapy i krzesła przy stanowiskach obsługi oraz przestronna strefa, w której klient oczekuje na obsługę lub umówione spotkanie. W osobnych, przeszklonych pomieszczeniach można swobodnie i dyskretnie porozmawiać o swoich finansach, zapytać o kredyt, oszczędności czy ubezpieczenia.
To placówka, w której obsługa gotówkowa w całości została przeniesiona do bankomatu i wpłatomatu. Klienci mogą samodzielnie wpłacić i wypłacić pieniądze w strefie samoobsługowej, dzięki temu pracownicy oddziału mają więcej czasu na rozmowy z klientami i przygotowanie dla nich indywidualnie dobranej oferty.
Taka organizacja pracy oddziałów bankowych wpisuje się w coraz bardziej popularny trend rynkowy i odpowiada na zmieniające się przyzwyczajenia klientów. Z roku na rok rośnie bowiem liczba osób, które korzystają zdalnie z usług bankowych i wiele operacji finansowych wolą robić samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej, mobilnej czy rozbudowanej sieci bankomatów oraz wpłatomatów, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.
Bezpośrednio przy placówce znajdują się dwa urządzenia, w których klienci mogą wpłacić lub wypłacić pieniądze, co sprawia, że pracownicy mogą pomóc klientom, którzy dopiero zaczynają korzystać z urządzeń samoobsługowych. Podczas spotkań z klientami doradcy są wyposażeni w tablety, dzięki czemu krok po kroku mogą pokazać korzyści bankowości elektronicznej i mobilnej. W Credit Agricole bowiem klienci posiadają dostęp zdalny do wszystkich swoich produktów, zarówno kredytowych, oszczędnościowych, jak i ubezpieczeniowych.
– Jesteśmy nowoczesnym bankiem skupionym na ludziach w otoczeniu nowoczesnej technologii. Wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, dlatego nasi doradcy zawsze, gdy jest taka potrzeba, chętnie wyjaśniają klientom, jak bezpiecznie korzystać z narzędzi bankowości elektronicznej i mobilnej. Pomagają oswoić się z tymi narzędziami wszystkim osobom, które do tej pory z nich nie korzystały. Zapraszam do odwiedzin placówki w Elblągu przy ul. Hetmańskiej 1 i kontaktu z naszymi doświadczonymi doradcami – podkreśla Joanna Czarnecka, dyrektorka oddziału w Elblągu.
Jeśli jesteś już klientem Credit Agricole, możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Można to zrobić:
- w aplikacji CA24 Mobile – po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie,
- w serwisie CA24 eBank – po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.
Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Credit Agricole lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
- przez formularz kontaktowy – wybierz placówkę na mapie i kliknij w przycisk Umów się z doradcą. Po wypełnieniu formularza poczekaj na kontakt doradcy potwierdzający wizytę lub propozycję spotkania w innym terminie.
- telefonicznie – pod numerem 19 019 (koszt wg stawki operatora)
Godziny otwarcia:
Pn.-Wt.: 9:30-17:00
Śr.-Pt.: 9:00-16:30
— artykuł sponsorowany —
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS