A A+ A++

Kampania zawierała cztery bloki tematyczne: udział banków spółdzielczych w programach pomocowych dla MŚP, wsparcie finansowe ekologicznego biznesu, bankowanie online, w tym edukacja dla seniorów oraz cyberbezpieczeństwo. W jej ramach KZBS zorganizował dla pracowników oraz członków i klientów banków spółdzielczych cztery tematyczne webinaria, w których wzięło udział ponad tysiąc osób. Ponadto, systematycznie publikowano w mediach elektronicznych liczne materiały informacyjno-edukacyjne nawiązujące do przewodnich tematów, w tym infografiki i wywiady z ekspertami z poszczególnych dziedzin, a także przedstawicielami bankowości spółdzielczej.

„Społeczno-gospodarczy rozwój Polski opiera się m.in. na sprawnej pracy instytucji bankowych, w tym banków spółdzielczych. Zorganizowana przez nas przy współudziale banków zrzeszających kampania +Czerwiec z bankiem spółdzielczym+ pokazała szerszej publiczności, osobom spoza naszego sektora, że spółdzielcze instytucje finansowe potrafią stanąć na wysokości zadania w każdych okolicznościach. Są gotowe na wyzwania teraźniejszości i jutra w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa cybernetycznego, dostarczenia nowoczesnych usług elektronicznych, legitymują się wrażliwością społeczną, w tym także dostrzegają potrzebę wdrażania ekologicznych rozwiązań w społecznościach lokalnych, ponadto – wspierają instytucje publiczne w zakresie dystrybucji funduszy w ramach m.in. PFR i NFOŚiGW. Przy tym wszystkim – są niezmiennie otwarte na potrzeby każdego klienta, oferując mu indywidualne podejście do jego potrzeb – powiedziała Krystyna Majerczyk-Żabówka, prezes zarządu KZBS. – Działając także na tych obszarach, które znajdują się poza zasięgiem innych instytucji finansowych, banki spółdzielcze w trakcie trwającej epidemii nieprzerwanie świadczyły usługi nie pozostawiając klientów samych sobie oraz włączały się w pomoc społecznościom lokalnym, m.in. kupując sprzęty i środki medyczne. Po raz kolejny udowodniły, że są to instytucje, na które można liczyć i że są godne zaufania!”.

Zwieńczeniem kampanii była konferencja „Czerwiec z bankiem spółdzielczym” oraz udostępnienie bezpłatnej publikacji „Banki spółdzielcze odpowiedzialne społecznie”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKalaber rozesłał powołania. Ośmiu z JKH
Następny artykułHak holowniczy. Dane techniczne i parametry haka holowniczego. Poradnik