A A+ A++

Agencja Starcom, należąca do Publicis Groupe, ogłosiła istotne zmiany w swoim zespole zarządzającym. Aleksandra Chajn-Cichemska, Wiktor Skokowski i Sebastian Szade awansowali na stanowiska partnerów zarządzających, dołączając tym samym do elitarnego grona kierownictwa agencji. Ta decyzja stanowi odpowiedź na dynamiczny rozwój agencji, jej wejście w nowe obszary kompetencji oraz rosnącą złożoność prowadzonego biznesu.

Zmiany w strukturze zarządczej agencji wynikają z konieczności dostosowania się do zmieniających się warunków rynkowych, a także w kontekście nowego pozycjonowania firmy. Magda Kolenkiewicz, dyrektorka generalna Starcomu, pełniąca swoją funkcję przy wsparciu Małgorzaty Łokieć, partnerki zarządzającej Starcomu, wyraziła radość związana z awansem nowych partnerów zarządzających. Kolenkiewicz podkreśla, że decyzja ta jest również formą uznania dla roli, jaką odegrali dotychczasowi współpracownicy w organizacji.

Aleksandra Chajn-Cichemska objęła stanowisko managing partner People & Culture, a jej zakres obowiązków został rozszerzony o zarządzanie zespołami klienckimi oraz obsługę klientów. Współpracując z działem Talent & Capability Publicis Groupe, będzie odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju kompetencji zespołów klienckich, a także programów motywacyjnych mających na celu przyciągnięcie, zaangażowanie i rozwój pracowników. Jej rola obejmuje również dbanie o kulturę organizacyjną agencji. Chajn-Cichemska jest związana ze Starcomem od samego początku istnienia firmy.

Wiktor Skokowski, nowy managing partner Commercial, będzie odpowiadał nie tylko za obsługę klientów i zarządzanie zespołami klienckimi, ale także za współzarządzanie i nadzór nad obszarami biznesowymi skoncentrowanymi na wzroście agencji. Jego obowiązki obejmują opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie strategii biznesowej, rozwijanie nowych rynków, identyfikowanie możliwości biznesowych w obszarze omnichannel, a także pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje kontraktów oraz współpracę z kluczowymi partnerami. Skokowski współpracuje ze Starcomem od 2004 roku.

Sebastian Szade, nowy managing partner Strategy & Innovations, kieruje 7-osobowym działem strategii Starcomu. Jego zadaniem jest rozwijanie kompetencji strategicznych agencji w obszarze omnichannel, projektowanie ekosystemu na ścieżce konsumenta opartego na danych i wiedzy płynącej z badań i analityki, a także rozwijanie innowacyjnych produktów w obszarze digitalu, takich jak content & advocacy czy retail media.

O Agencji Starcom

Starcom to globalna agencja mediowa, będąca częścią Publicis Groupe, jednego z największych holdingów reklamowych na świecie. Specjalizuje się w tworzeniu platform doświadczeń z markami, opartych na głębokiej wiedzy o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologią. Zespół liczy blisko 300 ekspertów, oferując kompleksowe usługi niezbędne do skutecznych działań reklamowych, takie jak performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom to jedna z najbardziej efektywnych agencji w Polsce, co potwierdza globalny ranking Global Effie Index 2016.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMasowe ataki Rosji. Zbierze się Rada Ukraina-NATO
Następny artykułJest nagranie z treningu Barcelony. Tylko zobacz, co zrobił Lewandowski