W związku z zagrożeniem epidemiologicznym i koniecznością ograniczenia do minimum bezpośrednich kontaktów petentów z pracownikami urzędu, od 31 marca br. do odwołania Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu (w obydwu lokalizacjach) będzie zamknięte dla bezpośredniej obsługi interesantów.
Załatwianie wszelkich spraw odbywa się telefonicznie, drogą e-mail, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub w wyjątkowych sytuacjach, w godzinach 9.00 – 14.00 za pomocą „skrzynki podawczej” umieszczonej w holu urzędu przy ul. Ratuszowej 38. Nieczynne będzie biuro podawcze, a na teren urzędu wpuszczani zostaną wyłącznie pracownicy, zgodnie z przyjętymi procedurami bezpieczeństwa.
Wszelkie sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu należy załatwiać poprzez składanie zakopertowanych wniosków z dołączonym numerem telefonu kontaktowego w „skrzynce podawczej”. Odbiór dowodów rejestracyjnych następuje przez wirtualne wydanie w systemie CEPiK, natomiast dowód rejestracyjny, karta pojazdu i decyzja przesłana zostanie listowanie na adres zamieszkania. Prawa jazdy uzyskane po raz pierwszy oraz wtórniki praw jazdy będą przesyłane listowanie na adres zamieszkania. Odbiór dokumentów w pozostałych sprawach następuje w wejściu „D” po telefonicznym kontakcie pracownika i ustaleniu terminu odbioru.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS