Dziś od rana w centrum miasta pracuje ciężki sprzęt. Nie chodzi jednak o budowanie torowiska, ale jego demontaż. Okazało się, że beton nie jest wystarczająco wytrzymały.
Nie ma wyjścia. Trzeba rozkuć beton i powtórzyć prace na ok. 7o metrach ulicy Zamkowej (koło kościoła parafii ewangelicko-augsburskiej). Beton użyty do budowy torowiska nie spełnia norm wytrzymałościowych, zatem “Włodan” musi poprawić odcinek, za który odpowiada.
– Kiepską jakość betonu wyszła w trakcie kontroli – mówi Rafał Sąciński, prezes zarządu spółki Progreg Infracity, lidera konsorcjum przeprowadzającego modernizację linii 41.PROGREG InfraCity Sp. z o.o.. I dodaje: -To pierwsza i, mam nadzieję, ostatnia taka sytuacja podczas remontu, który powinien zakończyć się pod koniec tego roku.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS