A A+ A++

strzałka

ilustracjastrzałka

Targowisko w Orłowie przed/po Foto: Rafał Kołsut

Podczas wernisażu zaprezentowany został nowy szyld główny oraz murale reklamowe stoisk widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej. Historię jednego z ulubionych miejsc zakupowych gdynian opowiedział sprzedawca i administrator targowiska pan Irek. O procesie projektowym opowiedział Jacek Wielebski:

Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska.

Jacek Wielebski, Traffic Design

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć na stronie trafficdesign.pl oraz https://cutt.ly/poradnik_targowisko

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpełnili marzenia dzieci
Następny artykułZbliża się Koncert Kolęd i Wigilia Kresowa w Gniewinie