rozwiń ›
Suzuki Vitara w nowej odsłonie. Jak zmienił się najpopularniejszy model japońskiej marki?
Suzuki Vitara to koń pociągowy biznesu Japońskiej firmy. Od 1988 roku przez 36 lat na rynek wyjechało już cztery pokolenia tego modelu. Obecna generacja trafiła nad Wisłę w 2015 roku jako modny SUV i z miejsca została przebojem wśród indywidualnych kierowców. Dość powiedzieć, że jeśli ktoś szukał oszczędnego i niezawodnego auta na lata to jego rozterki często kończyły się w salonie marki z Hamamatsu.
Teraz japońska marka postanowiła podbić stawkę. Na polski rynek wjeżdża Suzuki Vitara w nowej odsłonie. Do tego z okazji premiery ceny ścięto jednym ciosem samurajskiej katany. Czego mogą spodziewać się kierowcy?
Nowe Suzuki Vitara zmienia styl i wyposażenie. Poprawki na plus
Suzuki Vitara po kuracji odmładzającej zyskała bardziej zadziorną stylistykę. Zamiast chromowanych wstawek są czarne dodatki, lista obejmuje np. matową kratę wlotu powietrza z listwą, która łączy reflektory z logo marki. Poniżej atrapy chłodnicy pojawiła się czarna osłona przypominająca pałąk stosowany w orurowaniu prawdziwych aut terenowych. W efekcie Vitara w wersji Elegance z czarnym dachem i resztą w ciemnoniebieskim lakierze Sphere Blue Pearl, na 17-calowych polerowanych felgach i ze światłami LED wygląda drożej niż to wynika z cennika. Trzeba przyznać, że Japończykom wyszła spod ręki ponadczasowa bryła, która dzięki umiejętnie aplikowanym poprawkom skutecznie broni się na rynku w oczekiwaniu na następcę.
Nowe Suzuki Vitara
/
Suzuki
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS