Dzielnicowi ustrzyckiej komendy od stycznia 2020 roku będą prowadzić działania w ramach opracowanych półrocznych planów działania priorytetowego dla swoich rejonów służbowych. Jest to narzędzie, które zgodnie z nowymi przepisami dotyczącymi dzielnicowych, ma uspołecznić zadania realizowane przez dzielnicowych i będzie służyło zwiększeniu kontaktów dzielnicowego ze społeczeństwem.
Jest to narzędzie, które zgodnie z nowymi przepisami dotyczącymi dzielnicowych, ma uspołecznić zadania realizowane przez dzielnicowych i będzie służyło zwiększeniu kontaktów dzielnicowego ze społeczeństwem. Dzielnicowi realizując zadania będą jeszcze bardziej uspołeczniać rolę, jaką pełnią w służbie społeczeństwu. To policjanci pierwszego kontaktu, pracujący na pozytywny odbiór Policji, jako formacji z jednej strony skutecznej, z drugiej przyjaznej ludziom. Taka jest ich misja i takie zadania będą realizować. Ich zadaniem będzie również budowanie lokalnych koalicji na rzecz bezpieczeństwa, zarówno z mieszkańcami jak i instytucjami działającymi na rzecz lokalnych społeczności.
Przypominamy:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji uruchomiło nową wersję aplikacji mobilnej „Moja Komenda”, dzięki której odnajdziemy dzielnicowego, który opiekuje się naszym rejonem zamieszkania. Aplikacja „Moja Komenda” umożliwia wyszukanie każdego dzielnicowego w Polsce. Aby to zrobić wystarczy wpisać np. własny adres zamieszkania, a aplikacja odnajdzie funkcjonariusza, który dba o nasz rejon zamieszkania oraz pokaże, w której jednostce on pracuje. Dzielnicowych możemy wyszukać także po ich imieniu lub nazwisku. Aby połączyć się z funkcjonariuszem wystarczy jedno kliknięcie. Wyszukiwarka dzielnicowych działa w trybie offline. Użytkownik nie musi mieć dostępu do Internetu, aby odnaleźć swojego dzielnicowego.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS