dagobah
22.10.2021, 07:56
?Można się z nich łatwo nie wydostać?. Po jakiemu to?
już oceniałe(a)ś
kocimir
22.10.2021, 08:11
Warszawa, podobnie jak Polska, nie umie w planowanie przestrzenne i hierarchizację inwestycji. Częściowo jest to oczywiście wada porządku prawnego, ale tylko częściowo.
już oceniałe(a)ś
JarekMarek
22.10.2021, 08:08
Targówek zawsze był bardzo blisko Centrum i nie ma sensu go porównywać z Zieloną Białołęką. 190 z Trockiej do placu Bankowego jedzie 15 minut. Tylko tyle, że od lat 80 mówiło się o przedłużeniu tramwaju z Czynszowej. Metro może oszczędziło 5 minut (dało też komfort częstotliwości i pojemności).
już oceniałe(a)ś
simoner
22.10.2021, 12:10
Na metro powinni zrzucać się developerzy, którzy reklamują się tym, że niby budują na przyszłej trasie metra… gdyby miasto wymagało od developerów wkładu finansowego w budowę infrastruktury to naprawdę nic złego by się nie stało.
już oceniałe(a)ś
Mark_Delancey
22.10.2021, 09:33
Trzeba dodać że za uwaleniem metra na Białołękę lobbował sam autor tego tekstu , Jarosław Osowski o czym zapomniał napisać.
już oceniałe(a)ś
tmeu
22.10.2021, 10:08
Na szczęście mam ten komentarz już przygotowany do kopiuj&wklej:
POLAND CANNOT INTO URBANISTYKA.
już oceniałe(a)ś
romuald47
22.10.2021, 14:37
Miasta o ludzkim wymiarze to są takie 100 do 200 tys mieszkańców. Na tyle duże by stać je było na wielkomiejska infrastrukturę i atrakcje i na tyle małe, że jednym wystarczy rower, innym kilkanaście min autobusem, ostatecznie trochę samochodów tez się zmieści. Takie miasta powinny budować i chwalić się ścieżkami rowerowymi szczególnie jak leżą na w miarę płaskim terenie.
już oceniałe(a)ś
Lealola
22.10.2021, 12:19
“Można się z niej łatwo nie wydostać”. Czy autor ma maturę?
już oceniałe(a)ś
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS