Klienci popularnej sieci supermarketów Biedronka na terenie Polski mają powód do radości. Sieć najprawdopodobniej wprowadzi do swojej oferty nową kolekcję maskotek pod nazwą „Gang Mocniaków”. Nowość będzie zapewne odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na zabawki, które nie tylko bawią, ale również uczą i inspirują młodsze pokolenia.
Podsumowując informacje zawarte na stronie dlahandlu.pl, Jeronimo Martins Polska, firma stojąca za siecią sklepów Biedronka, złożyła wniosek w Polskim Urzędzie Patentowym o zarejestrowanie znaku towarowego o nazwie „Gang Mocniaków”. Proces zgłoszenia rozpoczął się 1 czerwca, a informacja o rejestracji stała się dostępna dla publiczności 12 czerwca.
Biedronka jeszcze nie podała konkretnych informacji na temat tego, co dokładnie oznacza wprowadzenie nowego znaku, ale z danych dostępnych na stronie Urzędu Patentowego RP można wywnioskować, że „Gang Mocniaków” prawdopodobnie będzie związany z maskotkami, grami, w tym także online, oraz kartami lojalnościowymi.
„Gang Mocniaków” najprawdopodobniej wzorem przeszłych akcji promocyjnych będzie to zestaw różnorodnych maskotek, które wyróżniają się nie tylko wysoką jakością wykonania, ale również unikalnymi cechami charakteru. Każda maskotka z „Gangu Mocniaków” może reprezentować różne wartości, takie jak odwaga, uczciwość, kreatywność czy troska o środowisko. Przeznaczone są dla dzieci w różnym wieku, z myślą o tym, aby stały się dla nich towarzyszami w przygodach i pomagały w poznawaniu świata.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS