A A+ A++

Klienci popularnej sieci supermarketów Biedronka na terenie Polski mają powód do radości. Sieć najprawdopodobniej wprowadzi do swojej oferty nową kolekcję maskotek pod nazwą „Gang Mocniaków”. Nowość będzie zapewne odpowiedzią na  rosnące zapotrzebowanie na zabawki, które nie tylko bawią, ale również uczą i inspirują młodsze pokolenia.

Fot. Warszawa w pigułce

Podsumowując informacje zawarte na stronie dlahandlu.pl, Jeronimo Martins Polska, firma stojąca za siecią sklepów Biedronka, złożyła wniosek w Polskim Urzędzie Patentowym o zarejestrowanie znaku towarowego o nazwie „Gang Mocniaków”. Proces zgłoszenia rozpoczął się 1 czerwca, a informacja o rejestracji stała się dostępna dla publiczności 12 czerwca.

Biedronka jeszcze nie podała konkretnych informacji na temat tego, co dokładnie oznacza wprowadzenie nowego znaku, ale z danych dostępnych na stronie Urzędu Patentowego RP można wywnioskować, że „Gang Mocniaków” prawdopodobnie będzie związany z maskotkami, grami, w tym także online, oraz kartami lojalnościowymi.

„Gang Mocniaków”  najprawdopodobniej wzorem przeszłych akcji promocyjnych będzie to zestaw różnorodnych maskotek, które wyróżniają się nie tylko wysoką jakością wykonania, ale również unikalnymi cechami charakteru. Każda maskotka z „Gangu Mocniaków” może reprezentować różne wartości, takie jak odwaga, uczciwość, kreatywność czy troska o środowisko. Przeznaczone są dla dzieci w różnym wieku, z myślą o tym, aby stały się dla nich towarzyszami w przygodach i pomagały w poznawaniu świata.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułЖінка знайшла пляшку з посланням, випущену в море 34 роки тому: відомо, хто його написав – фото
Następny artykułМесси забил самый быстрый гол в своей карьере