Od momentu premiery nowej linii iPhone’ów 12, użytkownicy skarżyli się na forach na różne problemy z wyświetlaniem obrazu. Posiadacze iPhone’ów 12 i 12 Pro zgłaszają problemy z żółtym zabarwieniem obrazu, a wiele osób, które kupiło iPhone’a 12 Mini narzeka na reakcje ekranu. Do tego należy doliczyć wiele doniesień o zielonym podświetleniu – problemie, który występował w iPhone’ach 11, ale i również w smartfonach konkurencji. Użytkownicy zastanawiają się co z tym fantem zrobić i zaczęto oczywiście o poinformowaniu Apple o całej sprawie, bo naiwnie myśleli, że producent nie jest świadomy defektów w urządzeniach. Niestety, Apple o całej sprawie doskonale wie, a co gorsze, firma rozesłała do swoich pracowników informację, że podejmie kroki w celu wyeliminowania problemu (niestety nie wyjaśniono na czym miałyby one polegać), jednak zabrania przyjmowania takich urządzeń w ramach serwisu, jak również nie należy wymieniać takich jednostek na egzemplarze wolne od błędów.
Apple jest świadome problemów z wyświetlaczami w iPhone’ach 12, jednak firma uważa, że wystarczy aktualizacja, w związku z czym urządzenia nie są przyjmowane na serwis.
MacRumors dotarło do wewnętrznych dokumentów Apple, w których widać, że producent rozesłał informację do swoich autoryzowanych serwisów oraz współpracujących techników, aby nie serwisowali iPhone’ów, które mają wspomniane problemy. Sytuacja taka rozwścieczyła klientów, którzy uważają, że Apple próbuje uniknąć odpowiedzialności za problemy, jednak firma najwidoczniej uważa, że wady da się zlikwidować poprzez aktualizację oprogramowania, a nie wymianę podzespołów. Producent najprawdopodobniej już pracuje nad aktualizacją oprogramowania, która na stałe rozwiąże problem z podświetleniem i responsywnością.
Problem zapewne można rozwiązać bez przyjmowania urządzenia na serwis i wystarczy spojrzeć na iPhone’y 11, 11 Pro i Max, które również początkowo irytowały użytkowników zielonym zabarwieniem, jednak uporano się z problemem po aktualizacji systemu iOS. W tegorocznych iPhone’ach problem z zielonym podświetleniem ekranu pojawia się u niektórych, gdy jasność zostanie obniżona poniżej 90 procent. Nie jest to również trwały problem, bo niektórzy zgłaszają, że ustępuje po czasie. Mimo wszystko można zrozumieć zdenerwowanie posiadaczy nowych iPhone’ów, które przecież nie są najtańsze i w opinii wielu osób, są synonimem najwyższej jakości.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS