A A+ A++

Sytuacja na rynku podzespołów wygląda coraz gorzej, a przeciągające się braki mocno uderzają m.in. w branżę motoryzacyjną. Kolejne koncerny zmuszone są przez to do przestojów w fabrykach lub znacznego obniżania standardów wyposażenia.

Rosnące braki na rynku podzespołów pogłębiają kryzys branży motoryzacyjnej

Do braku podzespołów na rynku komputerowym, a co za tym idzie również coraz wyższych cen, zdążyliśmy się już przyzwyczaić, ale podobne problemy zgłaszają właśnie kolejne branże,  w tym motoryzacyjna. Przewlekłe niedobory podzespołów sprawiają bowiem, że koncerny nie są w stanie utrzymać produkcji na aktualnym poziomie lub zmuszone są do szukania kontrowersyjnych metod wyjścia z tej sytuacji.

Dziś dowiadujemy się o problemach rumuńskiej marki Dacia, która musiała zrezygnować z zamka centralnego w modelu Duster SUV, a przynajmniej partii zmierzającej na francuski rynek, jak informuje lokalny serwis L’Argus. Firma zapewnia, że samo … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKosmetyczne podwyżki oprocentowania lokat
Następny artykułŚpiewali piosenki harcerskie i patriotyczne