A A+ A++

W dawnych czasach o statusie społecznym świadczyła liczba koni, które ciągnęły karocę magnata, w erze surowej motoryzacji liczba koni również miała znaczenie, tyle że tym razem chodziło o konie mechaniczne. W autach przyszłości nie będziemy pytać “ile ma koni”, lecz “co potrafi” czyjś samochód. Nowe Audi S8 potrafi sporo, a i koni mechanicznych też mu nie brakuje.

Nowe Audi S8 to znacznie usportowiona wersja największej limuzyny niemieckiej marki, czyli Audi A8. We wzmocnionej wersji kierowca może mieć do dyspozycji aż 38 systemów asystujących, które producent zebrał w dwa pakiety: City i Tour. Jak łatwo się domyślić, pierwszy zestaw to systemy wspomagające jazdę w mieście. Drugi ma sprawdzać się na dalszych trasach. Głównym elementem pakietu Tour jest tzw. adaptacyjny asystent jazdy. Jest to rozwiązanie łączące w sobie funkcje adaptacyjnego tempomatu, śledzenia pasa ruchu i wspomagania jazdy w korkach. Auto samodzielnie utrzymuje tor jazdy na zadanym pasie, automatycznie utrzymuje właściwą odległość przed poprzedzającymi pojazdami, jak również samodzielnie wyhamuje auto w korku i ruszy gdy pojazd przed nami również ruszy. Oczy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBarbara Zdrojewska: Oferowano stanowiska, padały zawoalowane groźby. Warto docenić, że nikt nie poszedł na współpracę z PiS
Następny artykułCoraz więcej dzieci trafia do szpitala z silną alergią