A A+ A++

Ma ostro pomarańczowe akcenty i oklejoną szarą folią karoserię (w serii tak to nie będzie wyglądało). W środku niemal cała deska rozdzielcza zakryta jest ciemnym, matowym materiałem. Na czas jazdy odkryte zostaną jedynie liczniki i lewarek automatycznej skrzyni biegów. To po to żeby nie zdradzać jak będą wyglądały nowe detale deski rozdzielczej w zmodernizowanym A3. Na fotelu pasażera siedzi inżynier z wieloletnim stażem, który pamięta starą, dobrą motoryzację. Już po kilku zamienionych zdaniach widać, że to równy gość. Trasa przejazdu wiedzie mało uczęszczanymi drogami, są tu długie, proste i liczne zakręty. – Pod koniec trasy na ostrych łukach będziesz mógł zobaczyć, jak dużo zmieniliśmy i jak bardzo sportowe stało się S3 – zachwalał pan inżynier przed rozpoczęciem wyjazdu w trasę. Tak właśnie rozpoczęła się pierwsza jazda Audi S3, samochodu, który jest jeszcze w fazie prototypu.

Audi S3

mat. prasowe

Trochę zmian

Nowe Audi S3 ma więcej mocy. W ramach modernizacji zwiększono moc silnika. Jednostka napędowa ma 4 cylindry, 2 litry pojemności, dodatkowe 23 KM i większy o 20 Nm maksymalny moment obrotowy. Wyrażone w liczbach końcowych to 333 KM i 420 Nm. To najmocniejsze S3 w historii i bardzo szybkie S3. Rozpędzenie od zera do 100 km/h zajmuje 4,7 sekundy, a prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Jednak więcej mocy to nie wszystko. Zmodernizowano również przepustnicę, a dzięki temu silnik, który ma chętniej i szybciej reagować na gaz. Zmiany objęły też skrzynię biegów. Przy pełnym obciążeniu skrócono o połowę czas zmiany przełożeń siedmiobiegowego automatu.Pojawił się nowy tryb jazdy – dynamic +, do którego zostało dopasowane działanie silnika i skrzyni biegów. Ten program ma zapewnić jeszcze lepsze i sportowe wrażenia z jazdy. W porównaniu z trybem dynamic obroty na biegu jałowym zostały zwiększone do 1300 obr./min (plus 200), skrzynia redukuje wcześniej biegi, a wyższe przełożenia wrzucane są później. Żeby to wszystko można było poczuć tak, aby w sportowym aucie ESP reaguje później i pozwala na więcej.

Audi S3

Audi S3

mat. prasowe

To, że nowe S3 awansowało, świadczy fakt, że otrzymało teraz system Torque Splitter, czyli … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Z Marceliną…”. Drodzy mieszkańcy Płocka nazywam się Litosława Koper…
Następny artykułАтака БпЛА: Силы обороны рассказали о сбитых целях