– Oczekiwania co do „wyszukiwarki” OpenAI były tak wielkie, że wiele osób może czuć rozczarowanie. Ja jednak do sprawy podchodziłem spokojnie i czekałem na odpowiedź Google – mówi Marcin Stypuła, założyciel oraz prezes zarządu Semcore, jednej z największych polskich agencji SEO, specjalizującej się w pozycjonowaniu stron internetowych w wyszukiwarkach internetowych oraz w marketingu internetowym.
Google na wielu frontach
A to, że odpowiedź będzie, było pewne, bo już następnego dnia – we wtorek – Google pokazało swoje najnowsze rozwiązania. Pewne też było, że – tak samo, jak w przypadku OpenAI – będzie to technologia oparta na sztucznej inteligencji. Tak jak w przypadku poniedziałkowego wydarzenia, to wtorkowe także poprzedziła fala domysłów. Jak zatem potoczą się losy jednego z najpopularniejszych produktów świata – wyszukiwarki Google?
Z konferencji Googla płynie jeden główny wniosek. Firma podejmuje wyzwanie AI rzucane przez konkurencję i będzie mocno rozwijało tę technologię w swoich produktach. Jedną z nowych propozycji jest dodatek do modeli sztucznej inteligencji Gemini 1.5. Jest szybszy i tańszy w uruchomieniu, a prototyp nazwany Project Astra może rozmawiać z użytkownikiem na dowolny temat, przetwarzając tysiące stron internetowych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS