rozwiń ›
Toyota Hilux w nowym wcieleniu już w Polsce. Pierwszy raz silnik Diesla z hybrydą
Toyota Hilux to synonim pikapa. Ten samochód zdobył sławę nie tylko przez 56 lat służby w naprawdę ekstremalnych warunkach, ale także dzięki opinii auta trwałego, wręcz niezniszczalnego. Nawet ekipa “Top Gear” nie była w stanie go zepsuć. Hilux zawsze najlepiej czuł się poza drogami, unurzany w błocie po lusterka lub gnając przez pustynię.
Nie dziwi więc, że od 1968 roku na całym świecie Toyota sprzedała ok. 20 mln sztuk ośmiu generacji. W Polsce Hilux należy do najpopularniejszych modeli tej klasy. A teraz przyszła pora na nowe wcielenie. Gama Hiluxa wzbogaciła się o nowy napęd – silnik Diesla z układem Mild Hybrid 48V. Na co mogą liczyć kierowcy?
Oto nowa Toyota Hilux Mild Hybrid 48V
Nowy Hilux Mild-hybrid 48V wyróżnia się masywną sylwetką. Auto mierzy 5325 mm długości, 1855 mm/1900 mm szerokości i 1865 mm wysokości. Za podwójną kabiną jest skrzynia ładunkowa o długości 1555 mm. Toyota podkreśla, że system Mild Hybrid 48V zaprojektowano specjalnie dla Hiluxa. Nowe rozwiązanie miękkiej hybrydy ma godzić dynamiczne osiągi z umiarkowanym spalaniem. Pierwsze skrzypce w takim zespole gra nowy silnik Diesla 2.8 o mocy 204 KM (500 Nm).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS