Toyota Corolla Cross w perłowym lakierze bezszelestnie wytoczyła się z wielkiej zakrytej naczepy ciężarówki. Na pierwszy pokaz w Polsce cenny ładunek dotarł aż z Brukseli. I już wiemy, czego można spodziewać się po japońskiej premierze…
Corolla Cross z długą maską, na 18-calowych polerowanych felgach i lśniącym czernią grillem przypomina pomniejszonego Highlandera. W ofercie Toyoty stanie o oczko wyżej niż C-HR i o stopień przed RAV4. Ma sprostać potrzebom rodzin z dziećmi dla których pierwszy model jest za ciasny, a drugi zbyt drogi. Toyota do końca 2022 roku zamierza sprzedać w Polsce do kilku tysięcy sztuk Corolli Cross. Z tego aż 80 proc. aut trafi właśnie do klientów indywidulanych. Mission impossible? Samochód będzie dostępny od maja, a już nie daje spać kierowcom – dilerzy są bombardowani pytaniami od byłych lub obecnych użytkowników takich modeli jak Avensis czy Verso. Ale po kolei…
Toyota Corolla Cross: wymiary i różnice z C-HR czy RAV4
Corolla Cross jako kompaktowy SUV technicznie korzysta z tej samej platformy, co tradycyjna Corolla. Ma 4460 mm długości, 1825 mm szerokości i 1620 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2640 mm. Corolla Cross od C-HR jest dłuższa o 70 mm, do RAV4 brakuje jej 140 mm. Pod względem wysokości nowość jest o 6,5 cm wyższa od C-HR i tyle samo niższa od RAV4. Jak suche liczby wyglądają w praktyce?
Toyota RAV4 Adventure i Corolla Cross 2.0 Hybrid
/
Tomasz Sewastianowicz
Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid vs C-HR i RAV4
/
Tomasz Sewastianowicz
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS