A A+ A++

NOWY JORK, 14 stycznia 2020 r. /PRNewswire/ — YPO, globalna społeczność przywódców licząca ponad 28000 dyrektorów w 135 krajach, przeprowadziła sondę członkowską w celu zapoznania się z perspektywami dyrektorów na rolę zaufania interesariuszy, zakresem podejmowanych w tej dziedzinie działań i poziomem sukcesu pod względem budowania kultury zaufania w organizacjach oraz poglądami na rolę wpływu społecznego na budowanie zaufania z interesariuszami.

Sonda YPO Global Pulse na temat zaufania na rok 2020 przeprowadzona była w dniach od 1 do 18 listopada 2019 r. wśród 2960 ankietowanych. Badanie wykazało, że zaufanie jest kluczowym czynnikiem dla liderów biznesu na całym świecie, ale między opiniami a działaniami jest duża przepaść. Poniżej znajduje się podsumowanie kluczowych wniosków.

– 96% dyrektorów uznaje budowanie i utrzymywanie zaufania z interesariuszami za priorytet, a niemal połowa (42%) twierdzi, że waga budowania zaufania z interesariuszami wzrosła w ostatnich pięciu latach.

– Tylko 40% dyrektorów uważa, że budowanie zaufania wśród pracowników jest łatwe, a ponadto zadanie to uznawane jest za jeszcze trudniejsze w przypadku klientów (36%).

– Chociaż większość globalnych liderów biznesu zgadza się, że jest to kwestia priorytetowa i coraz bardziej nagląca, ponad 60% jeszcze nie mierzy zaufania pracowników we własnych firmach, a zaledwie jedna trzecia (34%) ankietowanych ma konkretne plany w swoich przedsiębiorstwach na budowanie i utrzymywanie zaufania z pracownikami.

– Większość dyrektorów uznaje wagę własnego stanowiska, a 89% zgadza się ze stwierdzeniem, że jako przywódcy mają na sobie obowiązek uosabiania wartości zarządzanych organizacji przez podejmowane działania.

– 77% liderów biznesu zgadza się, że czuje na sobie presję co do przewodzenia zmianom, a nie czekania na inicjatywę rządową co do wymagań w tym zakresie.

– Większość przywódców biznesowych (71%) zgadza się z tym, że ich działalności mogą mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo. Mniejsza liczba zgadza się ze stwierdzeniem, że podejmowanie działań w kwestiach społecznych podnosi zaufanie wśród pracowników (56%) lub w społeczeństwie (57%).

Metodologia sondy YPO Global Pulse na temat zaufania na rok 2020:

Sonda Global Pulse na temat zaufania na rok 2020 została przeprowadzona przez YPO w dniach od 1 do 18 listopada 2019 r. poprzez formularz w internecie. Odpowiedzi udzieliło 2960 członków YPO. Próba objęła członków ze 115 krajów. Margines błędu próby zawiera się w 1,84% przy założonym 95% poziomie ufności.

O YPO:

YPO to międzynarodowa społeczność obejmująca ponad 28000 głównych dyrektorów w 135 krajach kierująca się przekonaniem, że świat potrzebuje lepszych przywódców. Wszyscy członkowie organizacji osiągnęli znaczące sukcesy jako przywódcy w młodym wieku. Łącznie przewodzą przedsiębiorstwom i organizacjom, które generują 9 bilionów dolarów rocznego przychodu. Członkowie YPO inspirują i motywują się nawzajem poprzez uczenie się od siebie i wyjątkowe doświadczenia w społeczności pełnej otwartości i zaufania. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie ?ypo.org.

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1065220/YPO_Logo.jpg

Źródło: YPO

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzygotowania do praktyk zagranicznych
Następny artykułJustyna Żyła złamała prawo. Nie obyło się bez konsekwencji. Jej wpis na Instagramie krótki, ale treściwy. “Ja pierdzielę”