A A+ A++

– Polskie Linie Lotnicze LOT wystartowały z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”.

– Narodowy przewoźnik ponownie postawił na promocję swoich pracowników. Bohaterami kampanii zostali członkowie personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT – pierwszy oficer B737 Patryk Bucholc i stewardesa Ada Kołodziej oraz pierwsza oficer B787 Magdalena Pyszyńska i steward Dariusz Żelazko.

– Kampania realizowana będzie w całej Polsce w formie reklam OOH, od 1 maja 2024.

1 maja 2024 roku wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej narodowego przewoźnika pod znanym już hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Slogan nawiązuje do platformy komunikacyjnej, której premiera miała miejsce we wrześniu 2023 roku. Jej nowa odsłona ponownie akcentuje rolę pracowników w tworzeniu doświadczeń z podróży, a także zwraca uwagę na nowe kierunki w siatce połączeń LOT-u.

„Ważne, z kim podróżujesz” – kontynuacja kampanii wizerunkowej PLL LOT

O sile narodowego przewoźnika świadczy wiele czynników, ale tym, który zawsze będzie na pierwszym miejscu jest bezpieczeństwo pasażerów. Właśnie dlatego bohaterami drugiej odsłony kampanii ponownie zostali przedstawiciele personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT – osoby, które pasażerowie mogą spotkać na co dzień podczas podróży na pokładach przewoźnika. Tym razem byli to Patryk Bucholc (pierwszy oficer B737) i Ada Kołodziej (stewardesa) oraz Magdalena Pyszyńska (pierwsza oficer B787) i Dariusz Żelazko (steward).

Kontynuacja kampanii wizerunkowej ma także na celu zwrócenie uwagi na nowe połączenia w siatce przewoźnika, co jest potwierdzeniem realizacji strategii na lata 2024-2028. Polskie Linie Lotnicze LOT w tym roku zainaugurowały rejsy do stolicy Uzbekistanu – Taszkentu, wznowiły połączenia do Aten, a od czerwca uruchomią kolejne dwa nowe kierunki – Rijad w Arabii Saudyjskiej oraz rumuńską Oradeę.

„Nowa odsłona kampanii jest kontynuacją działań związanych z rozwojem marki LOT, w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Wartość LOT-u tkwi nie tylko w atrakcyjnych połączeniach, ale przede wszystkim w ludziach, którzy ją tworzą. Dlatego też, w drugiej odsłonie kampanii, koncentrujemy się na ich rolach i pokazujemy, że to właśnie oni dbają o wyjątkowe doświadczenia w podróży z PLL LOT. Hasło „Ważne, z kim podróżujesz” powstało z myślą o pasażerach – o tych, którzy marzą o odkrywaniu świata i o tych, którzy nieustannie szukają inspiracji. Zapraszamy wszystkich podróżujących, by odkrywali nowe kierunki i realizowali podróżnicze marzenia na gościnnych pokładach PLL LOT” – podkreśla Ewa Lampart, dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.

Działania promocyjne

Działania promujące drugą odsłonę kampanii wizerunkowej „Ważne, z kim podróżujesz” realizowane będą do końca maja w formie reklam OOH, w tym na tradycyjnych billboardach, nośnikach citylight i digital. Kampania OOH potrwa do końca maja, natomiast w pozostałych kanałach będzie kontynuowana do końca sierpnia 2024 r.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z materiałami promocyjnymi oraz na gościnne pokłady PLL LOT, bo „Ważne, z kim podróżujesz”!

MATERIAŁY PROMOCYJNE: LINK

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.

Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.

Źródło informacji: PLL LOT

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDżeki i Leoś polecają się do adopcji
Następny artykułCBA składa zawiadomienie do prokuratury. Chodzi o byłego szefa służb