W głównej mierze do tego rozwiązania skłaniała ich oszczędność czasu oraz środków, które do tej pory przeznaczali na dojazdy. Wielu pracodawców, jak i samych pracowników odkryło realne korzyści płynące z pracy zdalnej – m.in. znaczny wzrost wydajności i produktywności, a także poprawa samopoczucia. Jak najprościej zadbać o wysoki komfort i efektywność działając z domu? Stwórz odpowiednie środowisko pracy i zaaranżuj swoje domowe biuro z BoConcept.
Kultura home office będzie nam towarzyszyć zapewne jeszcze dość długo, dlatego niezależnie od rozwoju sytuacji warto zainwestować w dedykowaną przestrzeń, która pozwoli zorganizować sobie sprawną i przyjemną pracę zdalną w naszym własnym mieszkaniu. Jak zaaranżować domowe biuro, które odpowie na wszystkie indywidualne potrzeby i spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających pracowników? Kluczem do sukcesu jest personalizacja i funkcjonalność skrojona na miarę.
Biuro przedłużeniem domu
Domowe biuro powinno komponować się z aranżacją pozostałej części mieszkania, ale jednocześnie stanowić odrębną strefę o konkretnym przeznaczeniu. Dobrze, jeśli przestrzeń ta odzwierciedla osobisty styl i gust danej osoby, jednak trzeba mieć też na uwadze, by osobiste elementy czy dekoracje nie wpływały na skupienie. Miejsce pracy musi być wygodne, przemyślane i pozytywnie wpływać na produktywność.
Firmowe biura często bywają urządzone dość neutralnie i chaotycznie, jednak w swoim domu możemy postawić na estetykę, która wpisze się w ulubiony styl a dzięki kilku prostym zasadom będzie także sprzyjać służbowym aktywnościom. Wprowadzenie ciepłych, naturalnych odcieni sprawi, że miejsce pracy nabierze przytulnego charakteru, natomiast mocniejsze akcenty kolorystyczne i obecność roślin nadadzą pomieszczeniu pozytywnej energii.
E jak ergonomia
Najważniejszym aspektem pracy zdalnej jest komfort pracy, dlatego powinien być priorytetem podczas aranżowania domowego biura. Nie bagatelizujmy korzyści płynących z doboru odpowiedniego biurka i krzesła – dobrze zaprojektowane, ergonomiczne meble zadbają o nasze zdrowie i pomogą w utrzymaniu koncentracji przez długie godziny. Parametry, na które należy zwrócić szczególną uwagę to: wysokość, wyprofilowanie i kształt.
W ofercie BoConcept nie mogło zabraknąć funkcjonalnych mebli biurowych, które gwarantują zachowywanie prawidłowej postawy i utrzymywania ciała we właściwej pozycji a przy tym reprezentują najlepszy duński design.
Organizacja, czyli jak zwiększyć swoją efektywność
Organizacja i przechowywanie mają duży wpływ na naszą efektywność i produktywność. Uporządkowane biurko oraz dostęp do niezbędnych w pracy rzeczy, to absolutna podstawa. Sprzęty, ładowarki, a także notesy czy długopisy powinny znajdować się w zasięgu ręki, ale najlepiej, gdy schowamy je w dedykowanym pudełku. Im mniej przedmiotów w zasięgu wzroku, tym mniej rozpraszających bodźców. Rozpoczęcie dnia w skupieniu i gotowości do wykonywania zadań pozwoli uniknąć nadgodzin i niepotrzebnego stresu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS