A A+ A++

Piscy policjanci wyjaśniają sprawę oszustwa dokonanego na popularnym portalu sprzedażowym. Piszanka straciła 2000 zł.

Mieszkanka Pisza wystawiła do sprzedaży sweter. Na aplikacji portalu otrzymała wiadomość, że ktoś go kupił. Chcąc zakończyć transakcję musiała wpisać dwa kody, które otrzymała w formie wiadomości sms. Po ich wpisaniu dostała informację, że ktoś próbuje aktywować aplikację mobilną na nowym urządzeniu. Zaniepokojona sprzedająca natychmiast zadzwoniła do swojego banku, bo wydało się jej to dość podejrzane. Pracownik banku poinformowana ją, że ktoś zalogował się na jej konto bankowe i wypłacił blisko 2000 złotych przy pomocy kodów BLIK. Mieszkanka Pisza w trakcie wszystkich tych czynności nie logowała się do swojego banku, a mimo to straciła pieniądze. Pokrzywdzona zgłosiła się na policję, gdzie złożyła zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa oszustwa.
Policjanci apelują do mieszkańców, by rozmawiać z krewnymi i znajomymi przestrzegając ich przed nowymi metodami działania oszustów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHouse Coaching – nowy trend w domach Polaków
Następny artykułPolacy kupią mniej węgla w PGG. Nowe limity zakupowe