Ten pomysł zwiększa szansę na poprawę atrakcyjności sieci przy ograniczonych możliwościach finansowych miasta – mówi dr inż. Jeremi Rychlewski.
Do niedawna wydawało się oczywiste, że plan na najbliższe lata to budowa trasy tramwajowej w ul. Ratajczaka i linia przez Garbary i ul. Szelągowską do Wilczaka. Takie deklaracje składał przed wyborami samorządowymi prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak.
Po wyborach okazało się, że inwestycja, pomimo dotacji unijnej w wysokości 230 mln zł., przekracza jednak możliwości finansowe miasta, bo szacowana jest na 770 mln zł. Dziś wiadomo, że realnie ma ona szansę zacząć się najwcześniej w 2029 r., czyli już po oddaniu sterów przez Jaśkowiaka. I to tylko pod warunkiem, że znajdą się na nią pieniądze.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS