A A+ A++

W komunikacie podano, że Kacper Sawicki na poziomie operacyjnym skupił się na rozwoju projektów oryginalnych, inicjatywie Papaya New Directors oraz wyznaczaniu dalszych kierunków strategicznego rozwoju firmy. Justyna Górniak, nowa CEO, była związana z Papaya Films od 2020 roku, zaczynając jako chief people & sustainability officer. W zeszłym roku awansowała na chief growth officer, odpowiadając za rozwój lokalnego biznesu produkcyjnego, wzmocnienie współpracy z klientami oraz politykę ESG. Górniak ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz zdobyła tytuł Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Przez 18 lat swojej kariery zajmowała się wsparciem biznesu w zakresie zasobów ludzkich w firmach takich jak Danone, Carlsberg i Disney.

Do grona współwłaścicieli Papaya Films dołączyli również Jan Mukułowski (chief operating officer) oraz Sebastian Jurczek (executive producer), którzy otrzymali mniejszościowy pakiet udziałów.

Kacper Sawicki zaznaczył, że inwestowanie w zespół Papaya Films oraz budowanie wzajemnego zaufania wśród jego członków zawsze było priorytetem, a awanse i zmiany na kluczowych stanowiskach świadczyły o otwartości firmy na budowanie długofalowych relacji. Oprócz Sawickiego, który posiadał większość udziałów w Papaya Films, udziałowcami byli również Jan Mukułowski, Sebastian Jurczek oraz Paweł Bondarowicz, pełniący funkcję prokurenta.

Papaya Films ujawniła swoje wyniki finansowe za 2023 rok. Firma osiągnęła przychody w wysokości 134,46 mln zł, a zysk netto wyniósł 1,58 mln zł. Sprzedaż dla odbiorców krajowych osiągnęła wartość 94,72 mln zł, natomiast dla zagranicznych – 39,88 mln zł. W 2022 roku przychody wyniosły 143,88 mln zł, a zysk netto 5,94 mln zł, co oznaczało spadek o 3,4% i 12,9% w stosunku do poprzedniego roku. Firma wyjaśniła, że różnice w wynikach były przede wszystkim wynikiem inwestycji w pełnometrażowe projekty dokumentalne o piłkarzach Robercie Lewandowskim („Lewandowski: Nieznany”) i Jakubie Błaszczykowskim („KUBA”).

Największym źródłem przychodów studia w ubiegłym roku były produkcje komercyjne dla takich klientów jak McDonald’s, Porsche, Modivo, Visa, PKO BP, ING Bank Śląski, Play, Amazon, Netflix, Nivea, Nestlé oraz G2A.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLęborczanka Nina Abe debiutuje w Ekstraklasie Kobiet
Następny artykułDożynki gminy Przemyśl