A A+ A++

2 czerwca na konferencji prasowej, w obecności twórców, prezydenta i dyrektorów ostrowieckich instytucji kultury zaprezentowano nowy logotyp Ostrowieckiego Browaru Kultury.

Identyfikacja wizualna firmy czy instytucji to podstawowa potrzeba aby  w sprawnie działać na coraz bardziej wymagającym rynku. W dobie silnych konkurencji trzeba walczyć o rozpoznawalność i przyciąganie odbiorcy. Często liczy się “pierwszy rzut oka”.  Wraz z rozwojem technologicznym zmieniają się trendy również w kreacji wizerunku  czy samego logotypu. 

Justyna i Rafał właściciele firmy PROSZKI  mają ponad 15 letnie doświadczenie w zakresie projektowania  wizualizacji  i jako specjaliści zaprojektowali nowy znak graficzny OSTROWIECKIEGO BROWARU KULTURY [zobacz wideo]

Nowe logo OBK wraz z projektem identyfikacji wizualnej zaprezentowano dla mediów 2 czerwca. Ma on połączyć w trzech kolorystycznych odsłonach, trzy  niezależne instytucje kultury, działające w jednym obiekcie: Miejskie Centrum Kultury, Biuro Wystaw Artystycznych i Miejską Bibliotekę Publiczną. To historyczna chwila mówił podczas prezentacji prezydent Jarosław Górczyński. 

Trzy instytucje pod wspólnym dachem ostrowieckiego browaru kultury mają plany i swoje terminarze, które w ostatnim czasie pokrzyżowała pandemia. Stopniowe odmrażanie jest zatem czasem na wdrożenie nowych projektów. Będą  nowe plakaty, bilety, tablice informacyjne, strona internetowa.  Nie wykluczone, że na elewacji browaru pojawi się neon.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzarny ekran zamiast ulubionego programu? Ważna zmiana dla posiadaczy telewizji naziemnej
Następny artykułDobre wieści dla najrzadszych naczelnych świata