A A+ A++


Fot.: Archiwum Grupa Blix

Jak przebiegało wydarzenie? Nacisk był położony na prelekcje i zdobywanie wiedzy czy raczej na dyskusje, nawiązywanie nowych relacji i network? A może udało Wam się stworzyć przestrzeń idealną, w której było miejsce na wszystko?

Kierowaliśmy się zasadą złotego środka – chcieliśmy, by uczestnicy mieli czas i przestrzeń na wszystko, czego potrzebują i oczekują od tego typu wydarzenia. Nacisk faktycznie był kładziony na wartość merytoryczną, dlatego większość czasu trwania eventu przeznaczyliśmy na prelekcje, które zostały uzupełnione ciekawą i wnikliwą debatą. Jej partnerem został portal Wiadomości Handlowe. Jak już jednak mówiłem, nie brakowało okazji do rozmów i dyskusji. Czy to była przestrzeń idealna? Na pewno pozytywny odbiór pierwszej edycji dał nam wiatru w żagle, aby nadal rozwijać ten format.

Krzysztof Łuczak oraz Marcin Lenkiewicz, Grupa Blix


Krzysztof Łuczak oraz Marcin Lenkiewicz, Grupa Blix


Fot.: Archiwum Grupa Blix

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZielono mi. Nowy sklep Plantpolu kusi kwiatami i ziołami – FOTO
Następny artykułFed pozostaje na restrykcyjnym kursie