„Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową” – pod tym hasłem serwis rezerwacyjny za symboliczną złotówkę będzie umieszczał reklamy polskich miast i regionów.
Kampania ma zachęcić turystów do podróżowania, kiedy już sytuacja epidemiczna wróci do normy. „Zależy nam na dotarciu szczególnie do małych miejscowości, które często skrywają ciekawe atrakcje” – czytamy w komunikacie firmy.
W ramach akcji Nocowanie.pl udostępni miejsca na reklamy o nominalnej wartości 150 tysięcy złotych – mogą z nich korzystać samorządy i instytucje zajmujące się promowaniem turystyki, na przykład regionalne i lokalne organizacje turystyczne, izby gospodarcze, urzędy wojewódzkie, powiaty czy gminy, ale nie pojedynczy przedsiębiorcy.
Materiały prasowe
CZYTAJ TEŻ: ESky.pl za darmo reklamuje polskie atrakcje turystyczne
Podmioty, które zgłoszą się do akcji, zapłacą złotówkę za kampanię o wartości 1500 złotych. Może to być artykuł sponsorowany na łamach portalu, dwa posty na firmowym profilu na Facebooku lub baner w mailu do turystów.
Nocowanie.pl czeka na zgłoszenia do 29 listopada lub do wyczerpania puli pakietów reklamowych, zastrzegając, że wyemituje kampanie pierwszych stu uczestników, którzy spełnią wymogi formalne.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie – bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lu … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS