– Co do zasady nocą nie wysyłamy do klientów ofert sprzedażowych za pomocą powiadomień push czy SMS-sów. Na ten moment nie odnotowaliśmy reklamacji w tej sprawie – zapewnia nas biuro prasowe Pekao SA.
Czytaj więcej
Mail reklamuje polecenia. W czasie snu
Pan Mariusz, klient jednego z największych polskich banków dostał o godz. 2.35 w nocy maila reklamującego „Program Poleceń”, dzięki któremu może sporo zyskać.
– Czy bank nie ma lepszej pory do wysyłania ofert w mailingu? Wiem, że można telefon wyciszyć, ale akurat muszę być również pod telefonem w nocy, ale kiedy to jest faktycznie jest potrzebne, a nie po to, żeby mnie reklama w nocy budziła – skarży się pan Mariusz.
Jak to jest z tymi reklamami banków? W jakich godzinach są one wysłane do klientów?
Banki jak jeden mąż zapewniają, że akceptują ciszę nocną czyli nie ślą wiadomości między 22 w nocy, a szóstą rano. – W środku nocy nie wysyłamy żadnych informacji – zapewnia Ewa Krawczyk, z Santander Bank Polska.
mBank przekazuje je między godz. 8, a 19, a ING Bank Śląski od 8 do 20. Jak przekazała nam Mirella Gmur-Dzieduszycka, z banku Millennium, nie wysyła on wiadomości marketingowych w godzinach nocnych.
– W zdecydowanej większości przypadków informuje o ofercie, promocjach czy nowościach w godzinach 9-20. Jeśli klient otrzyma informację marketingową za pośrednictwem SMS lub powiadomienia Push poza tym oknem czasowym, oznacza to, że mogła zostać ona wysłana w wyniku np. błędu systemu – zapewnia Mirella Gmur –Dzieduszycka. Dodaje, że takie sytuacje bank stara się na bieżąco identyfikować i im przeciwdziałać.
Czytaj więcej
Piotr Wardziak z biura prasowego PKO BP informuje, że w weekendy i w godzinach nocnych ten bank nie wysyła informacji SMS, push i e-maili dotyczących prowadzonych działań marketingowych, co nie wyklucza faktu wysyłania przez bank tymi kanałami informacji transakcyjnych i procesowych związanych z produktami i usługami posiadanymi przez klienta (np. wygaśnięcie lokaty).
– Liczba reklamacji dotyczących wysyłania w godzinach nocnych powiadomień o charakterze marketingowym lub reklamowym jest znikoma – przekazał nam Piotr Wardziak.
To może być opóźnienie serwera
Jak przekazała nam Marta Klimczak, Manager Zespołu Kampanii CRM w Credit Agricole ten bank nie wysyła wiadomości, mejli do klientów w godzinach nocnych.
– Natomiast musimy mieć świadomość, że między wysyłką przez nas, a dotarciem wiadomości do klienta są systemy i elementy, na które nie mamy wpływu np. serwer pocztowy, który może wygenerować opóźnienie w dotarciu informacji do klienta – tłumaczy Marta Klimc … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS