A A+ A++

Po sukcesach z serią Ori Moon Studios zdecydowało się przygotować coś docelowo znacznie ambitniejszego. Doświadczyliśmy tego na własnej skórze świeżo po premierze Early Access, gdy pomimo wielu imponujących aspektów gra posiadała jednocześnie sporo problemów – głównie związanych z kwestiami technicznymi. Zresztą w dalszym ciągu deweloperzy w pocie czoła wykonują kolejne poprawki. Żadna z dotychczasowych nie może się jednak równać z najnowszą.

Aktualizacja No Rest for the Wicked wprowadziła mnóstwo kompleksowych poprawek, tyczących się praktycznie każdego istotnego elementu rozgrywki.

No Rest for the Wicked - gra twórców Ori rozwija się. Ogrom zmian i nowych funkcji, w tym reset zdolności, DLSS/FSR i poprawki grafiki [1]

No Rest for the Wicked – dole i niedole na Isola Sacra. Wrażenia po zmaganiach w Early Access gry twórców serii Ori

Ostatnie kilka tygodni przyniosło całkiem sporo mocnych argumentów dla zwolenników wypuszczania tytułów we wczesnym dostępie. Na początku maja Supergiant Games zaskoczyło premierą Hadesa II, ale nie zapominajmy o No Rest for the Wicked. Drugi duży update poprawia w zasadzie wszystkie najważniejsze czynniki w grze. Niejednego w szczególności ucieszy chociażby obecność DLSS lub FSR i znacząca poprawa wydajności, usuwająca masę dokuczliwych problemów jak wycieki pamięci, nagłe spadki klatek na sekundę, crashe i inne. Poprawki obejmują nawet efekty wizualne np. poszczególne fragmenty otoczenia, animacje i oświetlenie. 

No Rest for the Wicked - gra twórców Ori rozwija się. Ogrom zmian i nowych funkcji, w tym reset zdolności, DLSS/FSR i poprawki grafiki [2]

Deadlock – pierwszy gameplay z nowej gry. Valve szykuje League of Legends będące trzecioosobowym shooterem

Gracze lubiący eksperymentować z buildami postaci mogą sobie teraz solidnie zaszaleć. Da się bowiem rozdać zdobyte punkty umiejętności na nowo. Co więcej, teraz możemy “przymierzyć” każdy typ broni, co pomoże w zdecydowaniu się na coś konkretnego. Moon Studios dodało też kilka elementów, które w zasadzie powinny być obecne od początku, jak porównywanie przedmiotów tudzież zmiany w sterowaniu na kontrolerze. Interfejs postaci uległ znaczącej poprawie – przykładowo, pasek staminy jest znacznie bardziej widoczny, ponadto lepiej zorganizowano ekwipunek zarówno postaci, jak i kupców, dzięki czemu jest znacznie czytelniejszy. Z innych dobrodziejstw wielkiej aktualizacji wyliczyć można chociażby poprawiony balans zdolności, ulepszone zachowanie tak NPC-ów, jak przeciwników, lepiej brzmią również dźwięki związane z otoczeniem czy konkretnymi motywami. 

Źródło: Forum No Rest for the Wicked

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLiga Narodów siatkarzy: Japonia – Serbia. Relacja live i wynik na żywo
Następny artykułPech siatkarza reprezentacji Francji! Kontuzja w drugim meczu sezonu (WIDEO)