A A+ A++

• Najlepsze w swojej klasie dane granularne na poziomie punktu sprzedaży
• Niezależna fachowa wiedza na poziomie globalnym połączona z lokalnym oddziaływaniem w ponad 75 krajach
• Płynna integracja danych z multimediów cyfrowych, partnerska współpraca z czołowymi wydawcami

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NIQ, czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, ogłosiła dzisiaj wdrożenie rozwiązań z zakresu modelowania miksu marketingowego (MMM), które mają pomóc globalnym klientom w optymalizacji ich inwestycji marketingowych i skuteczności. Ruch ten jest częścią globalnej ekspansji działu medialnego NIQ, podkreślającej ciągłe zaangażowanie NIQ na rzecz dostarczania klientom pełnego oglądu sytuacji dzięki narzędziu Full View™ i zwiększania ich potencjału marketingowego. Dzięki globalnemu zasięgowi i obecności w ponad 75 krajach, stworzone przez NIQ rozwiązanie MMM ma mocne podstawy w postaci wiarygodnych zastrzeżonych danych pozyskiwanych na poziomie punktu sprzedaży, wspartych przez 100 lat gromadzenia fachowej wiedzy branżowej i analitycznej.

W ciągu zaledwie kilku miesięcy rozwoju działalności stworzone przez NIQ rozwiązanie MMM objęło swym zasięgiem będące w toku programy u ponad 30 klientów z różnorodnych branż na całym świecie – sprzedawców detalicznych, wydawców i producentów z firm ujętych w rankingu Fortune 500.

Odblokowanie wzrostu wskaźnika ROI dzięki sprawdzonym metodom i najlepszym w swojej klasie rozwiązaniom:

– NIQ zapewnia pełny ogląd sytuacji dzięki Full View™ : globalne dane w zasięgu, pozyskiwane z zasobów danych sprzedażowych na poziomie sklepu i multimediów cyfrowych, umożliwiające wyciąganie precyzyjnych wniosków stymulujących działania.

– Płynne włączenie multimediów: integracja danych poprzez zabezpieczone od strony ochrony prywatności partnerstwo z czołowymi wydawcami i wykorzystanie bezpośrednich potoków danych.

– Specjalistyczna wiedza z zakresu marketingu połączona z doskonałym doradztwem:

–Globalne i lokalne oddziaływanie wyspecjalizowanych ekspertów i marketingowych zespołów badawczych.

— Wyjątkowe modele danych granularnych, które wspomagają precyzyjną optymalizację wpływu zindywidualizowanych (BTL) i masowych (ATL) strategii marketingowych.

— Moduły umożliwiające pomiar całkowitego krótko- i długoterminowego wpływu mediów i efektu aureoli na cały asortyment.

— Pomiar wzrostu sprzedaży w następstwie konkretnych kampanii medialnych i wpływu czynników geograficznych w celu ilościowej oceny skuteczności.

— Innowacyjna aplikacja oparta na chmurze, umożliwiająca tworzenie scenariuszy i optymalizację planowania mediów.

„Z radością przystępujemy do tej ekspansji, kontynuując inwestycje w nasz dział medialny. NIQ posiada ponad stuletni dorobek w zakresie dostarczania najlepszych w swojej klasie rozwiązań marketingowych i analitycznych, wsparty przez nasze wysokiej klasy dane, zespoły eksperckie i dogłębną wiedzę o markach naszych klientów. Udało nam się doprowadzić do partnerskiej współpracy z czołowymi wydawcami, będziemy nadal inwestować w naszą platformę analityczną oraz powiększać nasz zasięg i zasoby danych, aby móc oferować naszym klientom światowej klasy rozwiązania do wykonywania pomiarów marketingowych” – wyjaśnia Lana Busignani, dyrektor generalny ds. mediów globalnych w NIQ. – Wdrożenie MMM w ramach medialnego asortymentu NIQ wynika z naszej misji umożliwiania klientom możliwie najpełniejszego rozumienia i przekształcania wyciągniętych wniosków w działania. Ponadto poszerzyliśmy naszą ofertę o usługę dopasowanego testowania rynku (MMT), dzięki której klienci mogą dokonać w autentycznym środowisku pomiaru wpływu kampanii medialnej na efekty sprzedażowe przed jej realizacją. Firma NIQ będzie nadal rozwijać nasze zwiększające możliwości rozwiązania, korzystając w tym celu z bogatego ekosystemu danych, przodujących możliwości technicznych i sztucznej inteligencji oraz specjalistycznej wiedzy, aby stymulować wzrost u naszych klientów i partnerów detalicznych”.

Informacje na temat NIQ:

NIQ to czołowa światowa firma zajmująca się wywiadem konsumenckim, umożliwiająca najgłębsze zrozumienie zachowań zakupowych konsumentów i wskazująca nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku doszło do połączenia NIQ i GfK, czyli dwóch liderów branży o bezprecedensowym globalnym zasięgu. Obecnie NIQ prowadzi działalność w ponad 95 krajach obejmujących 97% PKB. Dzięki holistycznej interpretacji danych i najszerzej zakrojonym wnioskom z zachowań konsumentów – które są wyciągane za pomocą zaawansowanych funkcji analitycznych ultranowoczesnych platform – NIQ dostarczy ci kompletny obraz sytuacji, czyli Full View™.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę www.niq.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241022879920/pl/.

Źródło: NIQ

KONTAKT:

Sweta Patra

e-mail: [email protected]

Źródło informacji: Business Wire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułРосіяни взяли в полон 4-х нацгвардійців біля Селидового, допитали на камеру та вбили
Następny artykułPlusLiga. Środkowy Stilonu ocenia sytuację po ośmiu kolejkach