Czytaj też: Nieraz tam, gdzie się otwierali, zamykał się McDonald’s. Teraz chcą pokonać go w Polsce
Bardziej rewolucyjne zmiany dotyczą biznesu Burger Kinga na polskim rynku. Rex Concepts, który powstał zaledwie dwa lata temu przejął zarządzanie marką od AmRestu, ale nie do końca. Jak to teraz wygląda?
W tej chwili mamy dwa różne podmioty, które operują marką. W Polsce działają 74 restauracje Burger King, z czego my posiadamy 28 lokali, a 46 jest w posiadaniu AmRestu. To RexConcepts jednak pełni w tym układzie rolę master franczyzobiorcy. W praktyce oznacza to, że to po stronie RexConcepts leży odpowiedzialność za rozwój marki, kwestie dostaw i marketingu w Polsce, Czechach i Rumunii.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS