Poprzedni rok był zdecydowanie rokiem Igi Świątek. Polka wygrała łącznie osiem turniejów, w tym wielkoszlemowe zmagania w Paryżu oraz Stanach Zjednoczonych i od 44 tygodni pozostaje liderką rankingu WTA. Świetny sezon przełożył się na spory wzrost grona kibiców tenisistki, której wyczyny podziwiają fani z całego świata. Jej popularność wiąże się ze sporymi zyskami głównego sponsora, PZU.
Świątek kopalnią pieniędzy nie tylko na korcie. Ogromne zyski PZU
Według wyliczeń agencji badawczej Sponsoring Insight od stycznia 2022 roku w mediach pojawiło się prawie 40 tysięcy materiałów, na których Świątek eksponuje markę. To przełożyło się na przeszło 115 milionów złotych ekwiwalentu reklamowego. – Jej sukcesy przyciągają przed telewizory miliony widzów, którzy kibicując Idze, stykają się także z przekazem reklamowym sponsorów. Wśród nich najlepiej wyeksponowany jest logotyp PZU – stąd tak wysoki wskaźnik osiągniętego ekwiwalentu reklamowego – ocenił Michał Gardzik, partner zarządzający Sponsoring Insight.
Więcej treści sportowych znajdziesz też na Gazeta.pl
Współpraca z liderką światowego rankingu jest doceniana przez władze firmy. – Jej obecność w gronie najlepszych sportowców przyczynia się do dużej ekspozycji i zasięgu marki PZU, nie tylko w Polsce i Europie gdzie działamy biznesowo, lecz także na całym świecie – stwierdziła prezes PZU, Beata Kozłowska-Chyła.
– Jesteśmy dumni, że Iga jest tak znakomitą ambasadorką Polski. Jej dokonania sportowe, styl gry oraz postawa poza kortem pokazują dojrzałość i odpowiedzialność tej młodej zawodniczki. Doceniamy, że Iga wykorzystuje swój autorytet, angażując się w sprawy o znaczeniu uniwersalnym, a także promuje sport wśród dzieci i młodzieży, m.in. w ramach programu Dobra Drużyna PZU – dodała.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS