Filtry AR stały się wyjątkowo popularne, dlatego też w swoich działaniach coraz chętniej wykorzystują je marki. Jedną z nich jest Komputronik, który we współpracy z domem mediowym Sales & More wykorzystał rozwiązanie spółki MyFace.ar i stworzył z okazji swoich 25. urodzin niecodzienny filtr sprawdzający wiedzę użytkowników na temat technologii.
MyFace.ar jest spółką specjalizującą się w projektach z obszaru rozszerzonej rzeczywistości, działającą na wielu rynkach, w tym w Polsce. Wchodzi ona w skład większego holdingu martechowego Hybrid.ai (wraz z hybrid.ai, VOX i Hybe.io). Spółka skupia się głównie na tworzeniu filtrów AR na platformy społecznościowe takie jak Instagram, Snapchat czy TikTok. Wykorzystanie tego typu filtrów przynosi markom spore korzyści, w tym m.in. zwiększa zaangażowanie odbiorców i przyczynia się do wzrostu świadomości brandu i zaufania do niego.
Istotną przewagą MyFace i wyróżnikiem na rynku jest to, że spółka nie tylko opracowuje filtry AR dla swoich klientów, ale także w ramach nowego modelu biznesowego gwarantuje im konkretną liczbę organicznych wyświetleń filtra w Stories użytkowników, którą pomaga osiągnąć m.in. za pomocą dystrybucji i promocji w swoich kanałach mediowych. Co ważne, spółka posiada własne rozwinięte studio AR z doświadczonym zespołem designerów tworzącym projekty dla wielu globalnych marek, dzięki czemu zapewnia realizację tylko na najwyższym poziomie. Klienci spółki zyskują także kompleksową obsługę i pełne wsparcie na każdym etapie produkcji, poczynając od tworzenia idei i koncepcji kreatywnej, przygotowania mock-upu, tworzenia kreacji, po realizację i pomoc w implementacji filtru na profilu oraz dalsze śledzenie i analizowanie pojawiających się statystyk. Otrzymują oni także pełne prawa autorskie do realizacji i stworzonego filtra.
MyFace działa globalnie, dlatego też klienci spółki mogą również liczyć na pomoc i wsparcie w przeprowadzaniu kampanii na innych rynkach.
Ze względu na efektywność filtrów AR oraz oferowane przez MyFace.ar dodatkowe korzyści w postaci gwarancji ruchu na współpracę ze spółką zdecydowała się już bardzo duża część grup mediowych w Polsce. Do tego grona dołączył dom mediowy Sales & More, który niedawno zarekomendował rozwiązanie spółki jednemu ze swoich klientów, marce Komputronik.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z MyFace z tego względu, że chcemy promować zupełnie nowe podejście do tego typu realizacji AR-owych w Polsce. Komputronik jest innowacyjną firmą istniejącą na rynku od 25 lat, dlatego też bardzo zainteresował się rozwiązaniami AR i wartością dodaną w postaci gwarantowanej przez MyFace.ar liczby wyświetleń – mówi przedstawiciel Sales & More.
Komputronik to działająca od 1996 roku jedna z największych w Polsce sieci sklepów sprzedających głównie sprzęt komputerowy oraz urządzenia Smart Home i Smart Office. Z okazji 25-tych urodzin marka postanowiła przeprowadzić niestandardową kampanię urodzinową. Jej celem było pokazanie użytkownikom tego, jak bardzo otaczająca nas technologia rozwinęła się na przestrzeni ostatnich 25 lat, a co za tym idzie, jak bardzo rozwinęła się sieć sklepów Komputronik w Polsce.
Na potrzeby kampanii marka we współpracy z Sales & More i MyFace.ar stworzyła na Instagramie specjalny filtr AR w formie mini quizu.
Filtr zawiera szereg pytań dotyczących rozwoju technologii, takich jak np.:
- Czy wiesz, że ta sama żarówka może świecić nawet w 16 milionach kolorów?
- Czy wiesz, że pierwsze laptopy oferowały mniej niż 1MB RAM-u?
- Czy wiesz, że możesz zbudować PC tylko pod siebie?
- Czy wiesz, że współczesne smartfony nagrywają filmy nawet pod wodą?
- Czy wiesz, że w technologii 5G prędkość transferu sięga nawet 20GB/1sek?
- Czy wiesz, że możesz otworzyć zamek do drzwi za pomocą Bluetooth?
- Czy wiesz, że możesz zapisywać swoje dane w chmurze i korzystać z nich na dowolnym urządzeniu?
Na każde z pytań użytkownik może odpowiedzieć TAK lub NIE poprzez kiwnięcie głową w odpowiednią stronę. W przypadku złej odpowiedzi filtr pokazywał stare logo Komputronik i przenosił użytkownika do 1996 roku, wyświetlając mu efekt imprezowy z kulą dyskotekową, starym odtwarzaczem z dużymi słuchawkami, elementami garderoby i muzyką nawiązującą do tamtego okresu. Natomiast gdy użytkownik udzielił dobrej odpowiedzi, wyświetlane było aktualne logo firmy i efekt nawiązujący do współczesnej technologii, mody i muzyki.
Od czasu startu kampanii filtr AR Komputronik spotkał się z bardzo dobrym odbiorem wśród użytkowników Instagrama, którzy chętnie go używają i przesyłają dalej materiały, tym samym zwiększając dotarcie marki.
– Dzięki rozwiązaniu oferowanemu przez MyFace marki mają możliwość prowadzenia niestandardowych, jakościowych kampanii reklamowych, dzięki którym mogą osiągnąć efekt viralowy i pozyskać nowych klientów, a także unikalny content. Jesteśmy zadowoleni, że z naszych usług korzysta coraz więcej dużych brandów, takich jak Komputronik. Stale rozwijamy nasze kompetencje i oferujemy najwyższą jakość, o czym mogą świadczyć realizowane z dużym powodzeniem projekty, a także liczne partnerstwa, jak chociażby niedawno ogłoszone nasze partnerstwo z TikTokiem na rynkach CEE – mówi Dima Shevchenko, CEO MyFace.ar.
Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez MyFace znajduje się na stronie myface.ar.
Artykuł powstał we współpracy z MyFace.ar.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS