A A+ A++

Obecnie w sieci furorę robią krótkie promocyjne filmiki wyróżniające się surową narracją, niezręcznymi ujęciami i szczerością. Do tego trendu dołączyły Niepołomice publikując na swoim Facebooku wideo.

Zaczęło się od Elements Hotel & SPA w Świeradowie-Zdroju. Ich filmik szybko stał się wiralem – zyskał ogromną popularność na TikToku, osiągając 1,5 miliona wyświetleń w ciągu jednego dnia. Nagranie wyróżnia się surową narracją, niezręcznymi ujęciami i szczerością, co wzbudziło u widzów ogromne zainteresowanie i sympatię.

Ten nowy trend w reklamie, stawiający na humor i autentyczność, zyskuje popularność w Polsce. Teraz do tego trendu dołączają także Niepołomice – filmik można zobaczyć TUTAJ.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDurow z zarzutami. Miliarder opuścił areszt za kaucją
Następny artykułPZU SA: wyniki finansowe