A A+ A++

To jeden z wniosków, które można wyciągnąć z lektury najnowszego raportu przygotowanego przez jego firmę na podstawie badań reprezentatywnej grupy osób pracujących w Polsce: „Pracownicy w świecie rozwoju”.

Szkolenia: oczekiwania, potencjał i rzeczywistość

– Prawie sześciu na 10 pracowników uważa, że jeśli w minionych latach otrzymaliby większe wsparcie w zdobywaniu umiejętności od pracodawców, byliby w lepszym miejscu kariery. Natomiast tylko czterech na 10 twierdzi, że ich firma w pełni wykorzystuje ich potencjał zawodowy. W tych dwóch danych zawiera się zarówno większość nadziei, jak i obaw związanych z przyszłością kompetencji w Polsce – komentuje Daniel Idźkowski.

Jest przekonany, że w pracownikach tkwi wciąż ogromny potencjał, który można uwolnić. Zwraca jednak uwagę na coraz większe tempo zmian w gospodarce oraz uciekający czas na wdrożenie odpowiednich polityk szkoleniowych w przedsiębiorstwach.

Fot.: GoodHabitz

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAmerykański Sidewalk firmy Amazon może być cenny dla biznesu
Następny artykułWolał iść do więzienia niż ogrzewać dom. Poszukiwany 52-latek sam zadzwonił na policję