To jeden z wniosków, które można wyciągnąć z lektury najnowszego raportu przygotowanego przez jego firmę na podstawie badań reprezentatywnej grupy osób pracujących w Polsce: „Pracownicy w świecie rozwoju”.
Szkolenia: oczekiwania, potencjał i rzeczywistość
– Prawie sześciu na 10 pracowników uważa, że jeśli w minionych latach otrzymaliby większe wsparcie w zdobywaniu umiejętności od pracodawców, byliby w lepszym miejscu kariery. Natomiast tylko czterech na 10 twierdzi, że ich firma w pełni wykorzystuje ich potencjał zawodowy. W tych dwóch danych zawiera się zarówno większość nadziei, jak i obaw związanych z przyszłością kompetencji w Polsce – komentuje Daniel Idźkowski.
Jest przekonany, że w pracownikach tkwi wciąż ogromny potencjał, który można uwolnić. Zwraca jednak uwagę na coraz większe tempo zmian w gospodarce oraz uciekający czas na wdrożenie odpowiednich polityk szkoleniowych w przedsiębiorstwach.
Fot.: GoodHabitz
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS