O 300 procent wzrosły wobec tego samego okresu 2019 roku obroty niemieckiego portalu specjalizującego się w organizowaniu krótkich wypadów Kurz-mal-weg. Klienci najczęściej wybierają wypoczynek w kraju, chętnie jeżdżą też do Austrii i nad polski Bałtyk.
– Wykorzystaliśmy kryzys, żeby poprawić naszą widoczność w internecie, zainwestowaliśmy też w szerszą dystrybucję – mówi prezes firmy Stephan Kloss, cytowany w komunikacie.
Portal poprawił możliwości korzystania z serwisu, poszerzył też ofertę o nowe hotele. – Inwestycje w połączeniu z dużym popytem i działaniami marketingowymi na szeroką skalę sprawiają, że mamy wręcz eksplozję sprzedaży – dodaje Kloss.
Jak podaje firma, klientów interesują zarówno pobyty połączone z ofertą wellness, jak i wizyty w parkach rozrywki i wypoczyn … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS