A A+ A++

O 300 procent wzrosły wobec tego samego okresu 2019 roku obroty niemieckiego portalu specjalizującego się w organizowaniu krótkich wypadów Kurz-mal-weg. Klienci najczęściej wybierają wypoczynek w kraju, chętnie jeżdżą też do Austrii i nad polski Bałtyk.

– Wykorzystaliśmy kryzys, żeby poprawić naszą widoczność w internecie, zainwestowaliśmy też w szerszą dystrybucję – mówi prezes firmy Stephan Kloss, cytowany w komunikacie.


Portal poprawił możliwości korzystania z serwisu, poszerzył też ofertę o nowe hotele. – Inwestycje w połączeniu z dużym popytem i działaniami marketingowymi na szeroką skalę sprawiają, że mamy wręcz eksplozję sprzedaży – dodaje Kloss.

Jak podaje firma, klientów interesują zarówno pobyty połączone z ofertą wellness, jak i wizyty w parkach rozrywki i wypoczyn … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDwóch zabrzan zginęło na autostradach, wiceprezydenci mniej zarabiają, Poldomania trwa. Nowy Głos już do kupienia i czytania!
Następny artykułTSUE: nie ma wątpliwości, co do niezawisłości polskich sędziów powołanych przed 2018 rokiem