CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ (NIQ), globalny lider w dziedzinie pomiarów i analizy danych, ma przyjemność poinformować, że „NIQ Ask Arthur”, przełomowe narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, zostało wdrożone w ramach platformy NIQ Discover. To transformacyjne rozwiązanie zapewnia globalne wyszukiwanie danych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz spersonalizowane rekomendacje, upraszczając proces analizy danych i ułatwiając świadome podejmowanie decyzji. Wprowadzenie narzędzia „NIQ Ask Arthur” stanowi istotne osiągnięcie NIQ Labs. Jako potęga innowacji, ośrodek NIQ Labs jest gotowy, by przyspieszyć wdrażanie kolejnych innowacji dzięki rozwiązywaniu problemów klientów i odkrywaniu nowych ścieżek wzrostu. Dzięki wsparciu inwestycyjnemu NIQ Labs wykorzystuje szeroki wachlarz danych, stosując intuicyjne narzędzia z dziedziny analityki biznesowej oraz analizy predykcyjne wspomagane generatywną sztuczną inteligencją (GenAI) i nauką w dziedzinie wiarygodnych danych, a tym samym plasuje się na czele nowej ery nowatorskich produktów.
Wykorzystując funkcje konwersacyjne AI, narzędzie „NIQ Ask Arthur” umożliwia użytkownikom głębszą analizę zbiorów danych, rewolucjonizując sposoby podejmowania decyzji w oparciu o dane i podkreślając zaangażowanie NielsenIQ na rzecz najnowocześniejszych rozwiązań analitycznych.
NIQ Discover, nowoczesne rozwiązanie do wizualizacji danych, zapewnia producentom i detalistom z branży pakowanych produktów konsumenckich szybszy dostęp do danych. Oferuje nowe, łatwe w użyciu sposoby pozyskiwania informacji, wykorzystując moc dostępnych na żądanie danych z wielu zbiorów danych. Rozwiązanie NIQ Discover powstało z myślą o wsparciu producentów i detalistów z branży pakowanych produktów konsumenckich w szybszym pozyskiwaniu istotnych danych, a także pomiarach i śledzeniu najważniejszych czynników dla prowadzonej przez nich działalności za pomocą jednej scentralizowanej platformy.
Narzędzie „NIQ Ask Arthur” zintegrowane z NIQ Discover wspiera pozyskiwanie danych, umożliwiając użytkownikom efektywne poznawanie cennych informacji, a tym samym przyczyniając się do wsparcia wizerunku marki oraz demokratyzacji dostępu do danych. Zarówno aktualni, jak i nowi użytkownicy zyskują możliwość poznania znaczących informacji, trendów i wzorców, które w przeciwnym razie mogłyby pozostać niezauważone, aby prowadzić następnie analizy w najistotniejszych obszarach. NIQ zapewnia pełny ogląd sytuacji – Full View™ – oraz dba o najwyższe standardy dokładności i jakości danych. GenAI pomoże użytkownikom NIQ Discover odczytywać różnorodne formaty i rozpatrywać złożone kwestie biznesowe.
„Wizja wykorzystania sztucznej inteligencji w celu wsparcia analizy danych oraz narracji jest niezwykle przekonująca. Demokratyzacja dostępu do danych i analiz ma kluczowe znaczenie dla wsparcia użytkowników w podejmowaniu świadomych decyzji i rozwoju innowacji. Narzędzie „NIQ Ask Arthur” uwalnia potencjał analityczny platformy Discover” – mówi Troy Treangen, dyrektor ds. produktu w NIQ.
„NIQ Ask Arthur” w ramach Discover oszczędza czas użytkowników poprzez aktywne sugerowanie danych i uproszczenie ich przeglądania, zapewniając niezakłócone doświadczenie wspomagane konwersacyjną sztuczną inteligencją.
Dzięki inwestycjom NIQ w nowatorską platformę NIQ Discover oraz zróżnicowanym typom danych i obszernej wiedzy fachowej „NIQ Ask Arthur” oferuje niezrównaną wartość dodaną klientom.
NIQ ma najlepszą pozycję konkurencyjną, by zapewnić zrozumienie danych i rozmaitych zagadnień biznesowych, pomagając firmom w ich biznesowej narracji. Sprawne zarządzanie i szybkie strategie wdrożeniowe firmy umożliwiły osiągnięcie niesamowitych postępów technologicznych. W minionym roku platforma NIQ Discover rozwinęła się do niespotykanych dotąd rozmiarów, zyskując rekordową popularność od 2500 użytkowników w styczniu 2023 r. do imponującego grona 40 000 użytkowników z 71 krajów, którym może się poszczycić obecnie, co wskazuje na szeroką skalę ekspansji technologicznej firmy. Owa zdolność do szybkiego wdrażania technologii, zwiększania zaangażowania użytkowników i osiągnięcia pozycji globalnego podmiotu podkreśla niezrównaną sprawność i innowacyjność NIQ w branży technologicznej. Dokonania te ułatwiają szybsze dostarczanie informacji w zakresie rozmaitych branż, kanałów i produktów, zwiększając tempo pozyskiwania informacji do niespotykanego dotąd poziomu w celu dostarczenia pełnego oglądu sytuacji – Full View™.
Informacje o NIQ
NIQ to światowy lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, który umożliwia swoim klientom najbardziej kompletne zrozumienie zachowań zakupowych klientów i odkrywa przed nimi nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku nastąpiło połączenie NIQ z GfK, po którym tych dwóch liderów branży zyskało niespotykany wcześniej zasięg w skali globalnej. Dziś NIQ prowadzi działalność w ponad 95 krajach odpowiadających za 97% światowego PKB. Dzięki holistycznemu spojrzeniu i niezwykle kompleksowym wnioskom z obserwacji zachowania klientów – uzyskiwanym dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym za pośrednictwem najnowocześniejszych platform – NIQ umożliwia pełny ogląd sytuacji: Full ViewTM.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240513748529/pl/
Źródło: NielsenIQ
KONTAKT:
Jill Saletta
globalna kierownik ds. komunikacji zewnętrznej
e-mail: [email protected]
Źródło: Business Wire
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS