A A+ A++

Polacy kochają seriale, a dane Nielsen Audience Measurement tylko to potwierdzają. “M jak miłość” jest najchętniej oglądanym formatem przez widzów. W drugim tygodniu kwietnia (od 8 do 14 kwietnia) produkcja zgromadziła najwięcej widzów we wtorek. Mowa aż o 3 mln osób. Dzięki tak licznej oglądalności udział stacji w tym czasie wzrósł aż do 28,71 proc.

W tabeli zaraz za “M jak miłość” znalazł się kolejny serial Dwójki – “Na dobre i na złe”. Ten format w środę 10 kwietnia zgromadził przed odbiornikami 2,12 mln widzów. Przełożyło się to z kolei na 20,42 proc. udziału.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Najchętniej oglądane programy

Z kolei trzecie miejsce zdobył program informacyjny. Nikogo nie powinno dziwić, że mowa o “Faktach” TVN. W niedzielę 14 kwietnia na antenie stacji format obejrzało 2,09 mln widzów, co przełożyło się na 19,73 proc. udziału.

Pozostając w temacie programów informacyjnych, drugie miejsce na podium należy do serwisu “19.30” TVP1, który oglądało 1,52 mln widzów (również w niedzielę 14 kwietnia).

Jak na tle konkurencji wypadły “Wydarzenia” Polsatu? Blado. Program znalazł się dopiero na 19. miejscu w zestawieniu Nielsena. Oglądalność wyniosła 1,23 mln. Top 20 zamknął “Teleexpress” TVP1 z 1,22 mln publicznością.

Co Polacy chętnie oglądają?

W tym zestawieniu nie można pominąć serialu “Matylda”, który w minionym tygodniu znalazł się na czwartym miejscu najchętniej oglądanych produkcji. Niedzielny odcinek (14 kwietnia) śledziło 1,97 mln widzów (16,35 proc. udziału w rynku).

Tuż za serialem TVP na piątej pozycji uplasował się program Polsatu. Piąte miejsce należy do “Tańca z gwiazdami”. Taneczne show emitowane jest co tydzień, w niedzielę. 14 kwietnia program śledziło 1,89 mln widzów.

Czytaj też: Zasłynęła nagą imprezą w Moskwie. Usłyszała nowe zarzuty

Polsat liderem w kwietniu

Stacja Polsat została w kwietniu liderem, jeśli chodzi o oglądalność. Z całą pewnością pomogło w tym taneczne show, które od pierwszego odcinka budzi spore emocje. Drugim najchętniej oglądanym programem w stacji jest “Twoja twarz brzmi znajomo”.

W pierwszym tygodniu miesiąca (od 1 do 7 kwietnia) skupiła przed telewizorami ponad 380 tys. widzów (7,79 proc. udziału). Z kolei w drugim tygodniu (od 8 do 14 kwietnia) mowa o ponad 367 tys. osób (8,17 proc. udziału).

Drugie miejsce należy z kolei do TVP2, które awansowało z czwartej pozycji. Tutaj udział wyniósł w drugim tygodniu kwietnia 7,96 proc. Podium zamyka TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,94 proc.

W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” pochylamy się nad “Mocnym tematem” Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na “Nową konstelację” i jedziemy do Włoch z “Ripleyem”. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł300 tys. widzów w Polsce. Najbardziej poruszający film ostatnich lat
Następny artykuł„Powiew z Biało-Czerwoną” – konkurs