– Jeśli tysiące producentów zabawek w całej UE mogą wziąć odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich produktów, to samo powinno dotyczyć rynków internetowych – mówi Catherine Van Reeth.
UOKiK kontra Temu
Chińscy sprzedawcy są coraz mocniej sprawdzani, w Polsce UOKiK informował niedawno o postawieniu zarzutów platformie Temu.
– Z kim zawieramy umowę, do kogo wysłać zwracany towar, do kogo kierować reklamację – te informacje jako konsumenci powinniśmy otrzymywać zanim podejmiemy decyzję o zakupie przez internet. Powinniśmy też wiedzieć kiedy dokładnie zawieramy umowę. Ten moment jest ważny w szczególności przy podejmowaniu decyzji zakupowych w sieci – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. – Tylko pełne i jasne przedstawienie tych kwestii pozwala na bezpieczne korzystanie z e-commerce. Będziemy stale weryfikować i egzekwować prawidłowe realizowanie obowiązku informacyjnego przez przedsiębiorców – dodaje.
Firma odpowiada, że jest w kontakcie z UOKiK i będzie współpracować, aby upewnić się, że jej praktyki są zgodne z odpowiednimi regulacjami. – Pozostajemy zaangażowani w przestrzeganie wszystkich obowiązujących przepisów prawnych na rynkach, na których działamy, i nieustannie przeglądamy oraz dostosowujemy nasze działania, jeśli jest to konieczne. Naszym priorytetem pozostaje dostarczanie konsumentom przystępnych cenowo, wysokiej jakości produktów, jednocześnie przestrzegając tych standardów – twi … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS