NIE #ZOSTAŁAMWDOMU – Isobar Polska wraz ze Screen Network z miesięczną kampanią OOH dla Programu Edukacji Onkologicznej
Wystartowała kampania dla Programu Edukacji Onkologicznej wspierana przez agencje Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) oraz Screen Network. Celem projektu jest podziękowanie oraz wyrażenie szacunku dla pielęgniarek i pielęgniarzy za ich niezwykły wysiłek i poświęcenie podczas trwania pandemii COVID-19.
Idea kampanii, której hasło przewodnie brzmi NIE #ZOSTAŁAMWDOMU opiera się na obserwacji powszechnych zachowań związanych z funkcjonowaniem społeczeństwa podczas obecnie trwającej pandemii koronawirusa. Od kilku miesięcy dla własnego bezpieczeństwa zmuszeni jesteśmy przestrzegać pewnych zasad. Obowiązuje nas dwumetrowy dystans, trzymamy się zasady #zostanwdomu, w większym stopniu troszczymy się również o bliskich.
Biały personel od zawsze był i jest na pierwszej linii frontu, jeśli chodzi o zdrowie i życie pacjentów. Jednak obecna sytuacja jeszcze bardziej uwidoczniła poświęcenie pielęgniarek oraz pielęgniarzy, którzy wykonując swój zawód w szpitalach, na SOR-ach, w przychodniach, czy w DPS-ach, łamią obowiązujące zalecenia poświęcając własne zdrowie, by chronić życie innych. Fundacja Program Edukacji Onkologicznej prowadząca szkolenia dla tej grupy personelu medycznego – zauważając z jak ogromnym poświęceniem i narażeniem również własnego zdrowia, codziennie lekarze wykonują swoje obowiązki – zaproponowała agencji Isobar oraz Screen Network współpracę przy wyrażeniu uznania i podziękowaniu całemu personelowi medycznemu.
Na billboardach powstałych w ramach kampanii można zauważyć poruszające fotografie, przedstawiające pielęgniarki w sytuacji wykonywania przez nie obowiązków. Każda z fotografii opatrzona jest adekwatnym hasłem stanowiącym również jej wypowiedź: „Nie trzymałem dwumetrowego dystansu, bo zakładałam pacjentowi wenflon”,„Nie #zostałamwdomu, bo poprawiałam choremu poduszkę”, „Nie dzieliłam się z Wami uśmiechem, bo godzinami nie zdejmowałam maseczki.”
Działania podjęte zostały pro bono, a kampania potrwa równy miesiąc, tj. do 8 lipca 2020 roku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS