Jerzy Gas: Jestem prezesem SAG-u od 16 lat i to, co przez ten czas zmieniło się najbardziej to profil i zakres działalności naszej firmy. Kiedyś byliśmy podmiotem głównie zajmującym się obsługą sektora górniczego, bez produktów rynkowych, ze słabym wyposażeniem i przestarzałymi technologiami. Naszym największym ograniczeniem była perspektywa rynku lokalnego, a także pogarszająca się sytuacja w branży górniczej. Wobec tego w ostatnich ośmiu latach poczyniliśmy znaczne inwestycje w celu zautomatyzowania parku maszynowego, przeprowadziliśmy dywersyfikację produktową, rynkową i przede wszystkim rozszerzyliśmy naszą działalność na rynki międzynarodowe. Wybudowaliśmy dwie hale produkcyjne, prowadzimy zaawansowane rozmowy w sprawie uruchomienia automatycznej linii do produkcji krążników, konsekwentnie doskonalimy typoszereg carportów do ładowania samochodów elektrycznych. Dużą wagę przykładamy też do promowania swoich produktów, bierzemy udział w konferencjach, targach, misjach gospodarczych. Podnosimy kompetencje poprzez szkolenia, aby przystosować kadrę do jak najefektywniejszego działania. Dostosowujemy się do potrzeb rynku, przechodzimy ogromną transformację. Zdajemy sobie sprawę, że nie możemy stać w miejscu jeśli nadal chcemy utrzymać swoją silną pozycję.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS