A A+ A++

Ankieterzy z Narodowego Funduszu Zdrowia mogą zadzwonić do mieszkańców Opola w celu opinii na temat jakości pomocy udzielanej w poradniach specjalistycznych. – Opinia pacjenta na temat warunków pomocy udzielanej w placówkach leczniczych jest dla nas bardzo ważna – mówi Barbara Pawlos, rzeczniczka opolskiego oddziału NFZ.

Program rozpoczął się 15 grudnia i potrwa co najmniej przez 3 miesiące. Udział w ankiecie jest dobrowolny i anonimowy.

– Akcja może potrwać dłużej, zależy nam na frekwencji ankietowanych, ponieważ chcemy, aby była jak najbardziej reprezentatywna. Chcemy w ten sposób monitorować jakość i dostępność do świadczeń w województwie opolskim. Bardzo ważna jest dla nas opinia pacjenta na temat warunków udzielonej im pomocy w placówkach leczniczych – mówi Barbara Pawlos, rzeczniczka opolskiego oddziału NFZ.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJakie wyzwania czekają na przedsiębiorców w 2023 roku?
Następny artykułXXIII Wigilijny Turniej Dzieci i Młodzieży w Tenisie Stołowym [ZDJĘCIA, LIVE]