Marka New Balance rusza z kolejną edycją swojej kampanii „Run Your Way”, której celem jest podkreślenie różnorodności i wielowymiarowości społeczności biegaczy. Kampania, która ma zasięg globalny, startuje 25 września, a w Polsce będzie ściśle powiązana z nadchodzącym Maratonem Warszawskim. W ramach działań marketingowych zaplanowano szereg aktywności oraz szeroką kampanię reklamową w przestrzeni publicznej (OOH).
„Run Your Way” ma na celu połączenie wszystkich biegaczy, bez względu na ich poziom zaawansowania. Nie chodzi o pomijanie tych, którzy osiągają najlepsze wyniki, ani o faworyzowanie jedynie początkujących. Kluczowym przesłaniem kampanii jest pokazanie, że każdy, kto biega – niezależnie od tego, czy przebiega maraton w mniej niż trzy godziny, czy biega trzy kilometry przed pracą – jest częścią większej społeczności.
New Balance, za pośrednictwem platformy „Run Your Way”, chce podkreślić indywidualizm biegaczy, zamiast skupiać się wyłącznie na samym bieganiu. To właśnie bieganie pozwala każdemu z nas wyrazić swoją unikalną niezależność i osobowość.
Jesienna odsłona kampanii Run Your Way startuje na całym świecie 25 września i
skupiać się będzie na aktywacjach marki podczas wielkich wydarzeń biegowych takich
jak New York City Marathon. W ramach działań wykorzystane zostaną społeczności
biegowe oraz historie różnorodnych biegaczy, których relacje z tą aktywnością są
zupełnie wyjątkowe. To m.in.: Mike Kratzer – niemiecki maratończyk i lider
społeczności biegowej, Cat Burns – artystka z Wielkiej Brytanii, Catherine
Debrunner – paraolimpijka i maratonka, Sydney McLaughlin – medalistka igrzysk
olimpijskich w biegu na 400 m przez płotki czy Endrick – brazylijski piłkarz i zawodnik
Realu Madryt.
W Polsce kulminacją aktywacji Run Your Way będą działania podczas Maratonu
Warszawskiego. W piątek i sobotę (27-28 września) New Balance zaprasza na stoisko
w ramach Expo w Pałacu Kultury i Nauki, gdzie będzie można zapoznać się z
najnowszą ofertą produktową marki, spersonalizować koszulki i otrzymać vouchery
zniżkowe na zakupy sprzętu biegowego. Przed Pałacem powstanie strefa New
Balance ze specjalnym busem, gdzie będzie można przetestować najnowsze modele
butów, wygrać nagrody w konkursach, stworzyć unikalny transparent kibicowski i
spotkać ambasadorów marki. Dodatkowo w sobotę o godzinie 10:00 z Parku
Świętokrzyskiego wystartuje rozgrzewkowy Shake Out Run, który poprowadzą
trenerzy New Balance Run Club. Społeczność NBRC będzie również odpowiedzialna
za niedzielną Strefę Kibicowania, w której będzie można zanurzyć się w atmosferę
maratonu i zagrzewać do walki ulubionych biegaczy.
Uzupełnieniem działań przy Maratonie Warszawskim są key visuale Run Your Way z
globalnymi ambasadorami, które pojawiły się w stolicy na wielu nośnikach OOH: m.in.
w metrze (Ströer), na muralach (Good Looking Studio) i siatkach wielkoformatowych
(Braughman). Działania online związane z aktywacją Run Your Way realizuje agencja
They, a wsparcia w obszarze PR-u i działań z influencerami udziela agencja Snow PR.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS